وقتی "هوتن شکیبا" مروارید چشم الناز را قاپید!

همیشه هوتن شکیبا یه فیلم روی پرده سینما داره، اما اینبار خوش و بش آقای بازیگر با الناز بانو مورد توجه و تعجب قرار گرفت.

وقتی "هوتن شکیبا" مروارید چشم الناز را قاپید!

شایانیوز- قطعا شما هم هوتن شکیبا رو  می شناسید! چرا که اصلا بعد از اینهمه بازیگری هوتن شکیبا در چند سال اخیر امکان نداره فیلم و سریال بین باشید با این چهره آشناییت کامل نداشته باشید. وقتی میگیم کامل منظور لایف استایل شخصی هوتی خان نیست، بلکه سبک بازی و نوع کاراکتر هایی که برمیداره هستش که دیگه کاملا برای مخاطب شناخته شده. هوتن شکیبا اولین بار با بازی در سریال "لیسانسه ها" بود که دیده شد و شهرت یافت. اما اون تایم کسی خبر نداشت کاراکتر حبیب که بهش هیشکی زن نمیداد حالا هوااارتا هوادار پیدا کرده که واقعا مجذوب خودش و بازیش شدن! هوتن شکیبا به مانند سینا مهراد عمل کرد و به شدت در این جعبه جادویی کم دیده شد و تا پاش تو سینما قرص بشه دیگه رفت که رفت! اونور آب؟ خیییر! رفت روی پرده نقره ای و پشت سرشم نگاه ننداخت!

Untitled

وقتی هوتن شکیبا و الناز شاکردوست هنوز تو فاز تی تی گیر کردن!

هوتن شکیبا این روزا به قدری محبوب گشته و کارش رو اثبات نموده که نه تنها با بازیگران قدر سینما بازی داره، بلکه اصلا افتخاری برای اونها محسوب میشه که حبیب آقا داره کنارشون ایفای نقش میکنه. 

هوتن شکیبا اما بیشتر از همه در کنار الناز شاکردوست و پریناز ایزدیار دیده میشه! دو بازیگر زنی که هم شهرت دارند و هم ابهت. اما انگاری در این بین با توجه به اینکه الناز شاکردوست میدونیم شیطون تر از پریناز هستش، با هوتن شکیبا نیز خوش و بش بیشتری هم دارند که البته همه اینها از رفتاراشون در مقابل دوربین عکاسان و یا پست هایی که برای هم میذارن گفته میشه! مثلا در ادامه می بینید این دو بازیگر جذاب رو در مراسم اکران تی تی در حالی که از قصد میخندن و خوشحالند تا عکاسان فیلم و عکس های مورد نظر رو به ثبت برسونن و اونهارو بولد کنن! اما خب برای برخی هم جای تعجب داشت دیگه!!

پست-جنجالی-دیدنی-الناز-شاکردوست-برای-هوتن-52471

و اما تصویری از هوتن شکیبا در کنار پریناز ایزدیار که دیگه راحت ترین حالتشون این مدلی بود اما الناز بانو اون مدلی!!

+پریناز+ایزدیار

محبوبیتی که به این دلایل از هوتن شکبیا میباره!

البته که هوتن شکیبا خالق صدای بچه در مهمونی نیز هست. این بازیگر جوان دهه شصتی ظاهرا تو هررر بخش و نقشی که باشه محبوبه و جوری عمل میکنه که میشه نقل تو دل مخاطب! همونطور ک گفتیم حبیب رو خیلیا دوست داشتن چون با هنر هوتن شکیبا به باحال ترین شکل ممکن به تصویر کشیده شد و از طرفی هم هوتن شکیبا بچه رو اونقدری جذاب صداپیشگی کرد که این فسقلی هم تو این برنامه شد محبوب ترین! 

انتقادی غلیظ به هوتن شکیبا!

هوتن شکیبا چند باری با الناز شاکردوست همبازی بوده که در هر حالت همسرش محسوب میشده و هر بار هم الناز رو در شمایلی جدید دیدیم اما از انتقاداتی که به هوتن شکیبا شد این بود که هوتی خان دیگه جدیدا داره نقشاش میشه مثل هم با اسمای مختلف! یه جا با سبیل! یه جا بی سبیل! 

البته که هوتن شکیبا در فیلم "شبی که ماه کامل شد" کاملا فرق داشت و چالشی بازی کرد اما خب "تی تی" و "ابلق" و "ملاقات خصوصی" با توجه به اینکه با فاصله زمانی کمم اکران شدند ذهن مخاطب رو کمی تا قسمتی به تکراری بودن کشوند!

unknown_275861084_1304683923357349_1600967616826199442_n

کمی بیشتر با هوتن شکیبا

هوتن شکیبا متولد 24 خرداد 1363 در تهران، فارغ التحصل لیسانس رشته کارگردانی از دانشگاه سوره و فوق لیسانس بازیگری از دانشگاه هنر است به نقاشی علاقه داشته اما در نهایت تئاتر را انتخاب کرده.

hootan-Shakiba-1

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما