عکس نیلوفر مولایی مجری معروف صدا و سیما

نیلوفر مولایی مجری جوان و ۲۵ ساله متولد ۱۸ تیر ۱۳۷۴ در شهر تهران است.

عکس نیلوفر مولایی مجری معروف صدا و سیما
حجم ویدیو: 0.99M | مدت زمان ویدیو: 00:00:16

نیلوفر مولایی حالا مجری شبکه ایران اینترنشنال است، مولایی در برنامه هایی چون برنامه صبحگاهی حوالی امروز شبکه پنج صداوسیما، اخبار فناوری به عنوان مجری صدا و سیما و رادیو حضور داشته است.

نیلوفر مولایی کیست؟

نیلوفر مولایی متولد ۱۸ تیر ۱۳۷۴ در تهران بوده و در زمینه اجرا و بازیگری در سینما و تلویزیون ایران فعالیت دارد. او فارغ التحصیل رشته کاردانی (بازیگری) از دانشگاه سروش و کارشناسی مجری گری از دانشکده خبر است. مولایی در سریال در کنار هم در تلویزیون به ایفای نقش پرداخته است.

این مجری جوان سابقه حضور در فیلم سینمایی مرداد به کارگردانی بهمن کامیار ونیز بازی در فیلم کوتاه "دور، نزدیک، نزدیکتر" به کارگردانی مسعود صدر را در کارنامه خود دارد. نیلوفر مولایی سال ۱۳۹۸ ایران را ترک کرد و به شبکه ایران اینترنشنال پیوست. مولایی از گویندگان فعال در حوزه خبر در این شبکه است.

او در کنار فریبا شیرازی، طناز خامه، سیما ثابت و پریسا صادقی مجریان شبکه ایران اینترنشنال فعالیت می کند. این مجری جوان پس از اتمام تحصیلات خود، در برنامه صبحگاهی حوالی امروز در شبکه پنجم سیما به عنوان گوینده و مجری حضور داشت.

همچنین، نیلوفر مولایی مجری گری در اخبار فناوری زومیت را به عهده داشته و به عنوان گوینده نیز در رادیو فعالیت می کرد. مولایی از گویندگان فعال در حوزه خبر در شبکه ایران اینترنشنال است. برخی از اخبار این شبکه خارجی فارسی زبان، درباره تحولات و حواشی سیاسی جمهوری اسلامی است.

پیش تر «مرتضی غرقی» خبرنگار شبکه خبر و مجری برنامه «بدون مرز» در حساب کاربری خود در توئیتر با انتشار تصویری از احمد صمدی، خبرنگار سابق صدا و سیما در شبکه فارسی زبان ایران اینترنشنال، از پدیده مهاجرت مجریان و خبرنگاران صدا و سیما به شبکه‌های فارسی زبان خارجی ابراز تأسف کرده بود.

او در توئیتر خود نوشت: «دو خبرنگار ایرانی احمد صمدی و نیلوفر پورابراهیم را در تلویزیون اینترنشنال دیدم، فلاح و دو خبرنگار قبلی صدا و سیما هم به لندن مهاجرت کرده‌اند، تأسف خوردم که چرا نیرو‌هایی که از جیب ملت تربیت شده‌اند، اکنون در خدمت دشمنان ملت هستند، چرا؟»

سلام نو

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : برای خرید طلا چند انتخاب دارید؛ خرید زیورآلات طلا مانند النگو، گردنبند و...، خرید سکه، خرید…

اخبار سلامت

سینما در سینما

باز