مشمئزکننده ترین بارداری دنیا / عروس خانم بابای بچست !

مشمئزکننده ترین ازدواج جهان با عکس هایش وایرال شد.

مشمئزکننده ترین بارداری دنیا / عروس خانم بابای بچست !

زهاد، مرد ترنس‌جندر در ایالت کرالا، در جنوب هند کودکی به دنیا آورد. رسانه‌های هندی گزارش دادند که او اولین کودکی است که از یک جفت ترنس‌جندر در هند به دنیا آمده است.

وزیر بهداشت کرالا تولد کودک را به پدر و مادرش تبریک گفت و وزیر آموزش آن را شکستن «هنجارهای عقب مانده» توصیف کرد.مرد ترنس به فردی گفته می‌شود که هنگام تولد اندام تناسلی منتسب به زنان را داشته است، اما بعداً برای خود هویت جنسیتی مردانه قایل می‌شود. برخی از آنان، با عملیات پزشکی جنسیت خود را تغییر می‌دهند.

زیا پاول، شریک زندگی زهاد، به رویترز گفت: «من خیلی خوشحالم. امروز توانستم طفل خود را در آغوش بگیرم. کودک و پدرش هر دو سالم اند. آن‌ها تحت نظر داکتران در بخش عاجل هستند. کودک شیر خورد و هیچ مشکل عقلی و بدنی ندارد. شریک زندگی‌ام نیز جور است.»

زیا پاول از این خوشحال است که شریک زندگی‌اش کودک شان را به دنیا آورد. آن‌ها از حمایت داکتر بندو، وزیر آموزش و وینا جورج، وزیر بهداشت این ایالت برخودار اند.

داکتر بندو گفت که این جفت «هنجارهای عقب‌مانده اجتماعی و جنسیتی» را تغییر دادند و تاکید کرد که تولد این طفل جهان را هرچه بیشتر با تنوع هویت‌های جنسیتی آشنا می‌کند.

بارداری این زوج ترنس به موضوعی داغ در شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است. زهاد گفت: «پیام‌های زننده‌ای از برخی مردم دریافت کرده‌ام. تولد طفل ما پاسخی به آنان است. از کسانی که ما را حمایت کردند، سپاسگزارم.»

وینا جورج، وزیر بهداشت کرالا به این جفت تولد فرزند شان را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که به زودی آنان را از نزدیک ببیند.

او به کارمندان شفاخانه دولتی که طفل در آنجا تولد شد، دستور داد که از زهاد و فرزندش مراقبت حداکثری کنند.

بارداری مرد هندی

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : برای خرید طلا چند انتخاب دارید؛ خرید زیورآلات طلا مانند النگو، گردنبند و...، خرید سکه، خرید…

اخبار سلامت

سینما در سینما

باز