اولین عکس از همسر ملکه اردن / در عروسی دخترش کولاک کرد !

تصاویری از مراسم ازدواج مراسم دختر ملکه اردن در شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است.

اولین عکس از همسر ملکه اردن / در عروسی دخترش کولاک کرد !

دختر ملکه اردن که به تازگی تصاویر تاج گذاری اش آن هم با تاج مادرش منتشر شده بود حالا عکس هایی از آماده شدن ملکه رانیای اردن برای عروسی دخترش ایمان نیز منتشر شده است.

شاهزاده ایمان در مراسم حنا با آرایش ملایم و آرایش موی شیک می درخشد.ظاهر زیبایی که شاهزاده ایمان بنت عبدالله، دختر ملکه رانیه آل عبدالله و ملک عبدالله دوم پادشاه اردن را در مراسم حنای خود که شب گذشته برای تدارک ازدواج با آقای جمیل الکساندر ترموتز برگزار کرد.

دختر شاه اردن

دختر شاه اردن

شاهزاده ایمان بنت عبدالله در مراسم حنای خود، که قبل از تاریخ ازدواج رسمی اوست، چند روز قبل از آقای جمیل الکساندر ترموتز، توجه همه را به خود جلب کرد و با لباس سفید خود که از میراث اردن الهام گرفته شده بود، ظاهر شد. کمربندی که ملکه رانیا قبلاً در عروسی خود تزئین کرده بود و تصمیم گرفت در شب حنا به دختر بزرگش هدیه دهد.

اولین چیزی که نگاه پرنسس ایمان ما را به خود جلب کرد، پوست شاداب و درخشان او بود، با لبخند پهن او که جذابیت او را افزایش داد، علاوه بر آن سادگی و آرامش را در آرایش و موها به کار برد.

شاهزاده ایمان در شب مخصوص مراسم حنا، سادگی را در آرایش موهای خود به کار گرفت. او ترجیح داد موهای بلند خود را با موج‌های موجدار پهن رها کند و در قسمت جلوی موها قسمت مرکزی آن را جدا کند.

دختر شاه اردن

دختر شاه اردن

دختر شاه اردن

منبع: دلگرم

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : سرمایه‌گذاران اکنون مشتاقانه منتظر داده‌های شاخص قیمت هزینه‌های مصرف شخصی ایالات‌متحده هستند…

اخبار سلامت

سینما در سینما

باز