طلاق مرموزانه امین حیایی از خانم بازیگر ! / رازی که با این عکس فاش شد !

اخیرا شایعاتی از طلاق امین حیایی و همسر دومش ، نیلوفر خوش خلق در فضای مجازی منتشر شد.

طلاق مرموزانه امین حیایی از خانم بازیگر ! / رازی که با این عکس فاش شد !

امین حیایی بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر متولد 19 خرداد 1349 در تهران و در یک خانواده 5 نفره متولد شد. پدر او دارای شغل آزاد و مادرش معلم است. امین حیایی یک خواهر و برادر به نام امید دارد. او در 21 سالگی تنها خواهر خود را بر اثر ابتلا به سرطان از دست داد.امین حیایی دانشجوی انصرافی رشته کامپیوتر می باشد و مدرک تحصیلی او دیپلم ریاضی فیزیک است.

ازدواج و فرزند امین حیایی

امین حیایی زمانی که 22 ساله بود در سال 1371 با مونا بانکی پور ازدواج کرد. ثمره این ازدواج پسری به نام دارا حیایی می باشد. زندگی مشترک امین حیایی و مونا بانکی دوام چندانی نداشت و پس از به دنیا فرزندشان به جدایی و طلاق منتهی شد.

ازدواج دوم امین حیایی

امین حیایی در 30 سالگی برای دومین بار ازدواج کرد و او و همسرش نیلوفر خوش خلق در سال 1379 با یکدیگر آشنا و این آشنایی منجر به ازدواج شد. نیلوفر خوش خلق متول 1351 و بازیگر است.

طلاق امین حیایی از همسر دوم

اخیرا شایعاتی از طلاق آقای بازیگر با همسر دومش ، نیلوفر خوش خلق در فضای مجازی منتشر شد که صحت آن توسط خودشان تایید نشده اما چندی پیش امین حیایی همسر دومش را در ایسنتاگرام آنفالو کرده بود و پس از آن در برخی از مراسمات به صورت تنهایی حاضر شد . همین دست از مشاهدات برخی از کاربران فضای مجازی را به فکر طلاق آنان انداخت.

امین حیایی

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما