این زن بدل همسر دوم شهاب حسینی است ؟! / شباهتی عجیب و غریب !

تصویری عجیب از همسر دوم شهاب حسینی سوژه کاربران شد.

این زن بدل همسر دوم شهاب حسینی است ؟! / شباهتی عجیب و غریب !

شهاب حسینی بازیگری را از سال 1371 با حضور در کلاس های استاد سمندریان شروع کرد و ظرف یکسال تمرینات مختلفی برای دستیابی به فنون بازیگری انجام داد. شهاب حسینی از سال 1379 با سریال پس از باران وارد بازیگری شد تا اینکه سال 1380 در سریال پلیس جوان بازی درخشانی از خود نشان داد. اوج افتخار شهاب حسینی گرفتن جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم کن برای بازی در فیلم فروشنده به کارگردانی اصغر فرهادی در سال 1394 بود. شهاب حسینی صاحب دو فرزند پسر می باشد و به تازگی از همسر اول خود جدا شده است. شایعاتی از ازدواج دوم شهاب حسینی با ساناز ارجمند منتشر شده است.

ساناز ارجمند در سال ۱۳۶۹ به دنیا امده است و در زمینه عکاسی فعالیت حرفه ای دارد و در برنامه همرفیق با شهاب حسینی آشنا شده است و گفته می شود که با هم ازدواج کرده اند البته اینکه گفته میشود ساناز در شرکت فیلمبرداری و هنری شهاب حسینی هم نیز استخدام شده است اینکه اختلاف سنی آن ها ۱۷ سال است می تواند برای هواداران شهاب حسینی جالب توجه باشد.

تصویری عجیب از همسر دوم شهاب حسینی سوژه کاربران شد اما شخصی که در عکس می بینید تنها کمی به او شباهت دارد و ساناز ارجمند نیست.

ساناز ارجمند/ شهاب حسینی

منبع:فانیگما

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما