واقعیتی عجیب از تغییر جنسیت شهره لرستانی / چرا خانم بازیگر مازیار را انتخاب کرد ؟!

صحبت های جدید خانوم بازیگر درباره مازیار لرستانی تعجب مخاطبین را برانگیخت.

واقعیتی عجیب از تغییر جنسیت شهره لرستانی / چرا خانم بازیگر مازیار را انتخاب کرد ؟!

مازیار لرستانی زاده 31 خرداد 1345 در تهران می باشد. مازیار لرستانی فارغ‌التحصیل رشته کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای می باشد. مازیار لرستانی بازیگری خود را با چندین تئاتر شروع کردو نخستین تجربه سینمایی او با فیلم نیاز در سال 1370 شروع شد. مازیار لرستانی تجربه نویسندگی برای چندین فیلم کوتاه را هم دارد. مازیار لرستانی، چهارشنبه 22 تیر 1401 از تطبیق جنسیت خود خبر داد و‌ گفت نام مازیار را برگزیده‌است.

عاطفه رضوی بازیگر مطرح ایرانی و همسر حسین پاکدل بعد از تغییر جنسیت شهره لرستانی حرف های جالبی را درباره این اقدام خانم بازیگر مطرح کرد. عاطفه رضوی گفت:

شهره لرستانی و مواردی از این دست؛ بنا به دلایل ژنتیکی و پزشکی؛ در هر جامعه ای دیده می شود و افرادی همانند شهره لرستانی؛ در واقع، انسان هایی هستند که ناخواسته سال های زیادی را در رنج شدیدی از وضعیت خود، به سر برده و بنابر ملاحظات فرهنگی و دیدگاه های عمومی، توان برخورد منطقی با این پدیده را ندارند.

شهره لرستانی؛ بی گمان هنرمندی سالم، پاک، مردمی و متدین به آموزه های دینی و شرعی است و لازم است جامعه، با چنین قضایایی از سر منطق در آیند و نگاه های سنگین ناشی از ناآگاهی، تعصبات بی مورد و اشارات و ایماهای مبتنی بر جهل و خرافه را از روی این گونه پدیده های طبیعی بردارند.

بایستی پذیرفت که زندگی دوگانه برای یک انسان؛ خصوصا اگر در دنیای هنر باشد، واقعا دشوار است و پذیرش آن از سوی برخی از مخاطبان هم، به سختی صورت می پذیرد. باشد که مازیار فعلی و شهره ی پیشین، فقط تحت یک عنوان به عنوان انسان و یک مفهوم به عنوان انسانیت، به زندگی خود ادامه دهند و همه نیز تحت همین عناوین با آن ها برخورد داشته باشند.

منبع: وقت صبح

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : سرمایه‌گذاران اکنون مشتاقانه منتظر داده‌های شاخص قیمت هزینه‌های مصرف شخصی ایالات‌متحده هستند…

اخبار سلامت

سینما در سینما

باز