عکس خیلی شیک از آزاده زارعی در جمع سلبریتی های ایرانی

آزاده زارعی بازیگر سینمایی و تلویزیونی با نقش آفرینی در فیلم وابل در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر حضور یافت.

عکس خیلی شیک از آزاده زارعی در جمع سلبریتی های ایرانی
حجم ویدیو: 861.18K | مدت زمان ویدیو: 00:00:21

وابل سومین فیلم بلند سینمایی تورج اصلانی است که در جشنواره فجر 41 حضور داشته است. نوید پورفرج، آزاده زارعی ، رامین راستاد ، هژیر سام احمدی، آسنات درگاهی، مائده طهماسبی و فرید سجادی حسینی بازیگران فیلم سینمایی «وابل» هستند.

داستان این فیلم از این قرار است که اهالی یک روستا بعد از سیل، بی‌خانمان شده و در یک ایستگاه متروک قطار به طور موقت زندگی می‌کنند اما اتفاقی، مسیر حوادث را تغییر می‌دهد و آنان را به چالش می کشد.

آزاده زارعی بازیگر فیلم سینمایی وابل در نشست خبری این فیلم به همراه سپهر سیفی، تهیه کننده آن حضور یافتند و آزاده زارعی در خصوص تجربه خود برای تماشای فیلم با هالی رسانه گفت: امروز در کنار اهالی رسانه و منتقدان فیلم را تماشا کردم و باید بگویم که در کنار اهالی رسانه فیلم دیدن لذت دیگری دارد. بازخوردهای مخاطبان را شنیدم، البته هنوز فرصت نکردم با کسانی که فیلم را در این چند روزِ جشنواره دیده‌اند به صورت رو در رو صحبت کنم.

وی در ادامه گفت : من پس از خواندن فیلمنامه به نقشم علاقه مند شدم و احساس می‌کردم نقش دشوار و به شدت چالش‌ برانگیزی است. من هم همواره دوست دارم تا نقش‌های سخت را بازی کنم.

علت حضور آزاده زارعی در جشنواره فجر چه بود؟

 آزاده زارعی در حاشیه جشنواره فجر اظهار کرد: من به کارم و به اصحاب رسانه و احترام می گذارم و فکر نمی‌کنم کار اشتباهی کرده باشم که امروز اینجا حضور دارم.

علاقه آزاده زارعی به مائده طهماسبی

زارعی درباره بازی مائده طهماسبی توضیح داد: بازی مائده طهماسبی را به شدت دوست دارم و از اینکه در در فیلم وابل در کنار ایشان بودم لذت بردم و حسی مادرانه و دخترانه بین ما حاکم بود. امیدوارم که حس ما به مخاطبان فیلم هم القا شده باشد و اتفاق‌های خوبی برای فیلم و خانم طهماسبی عزیز رخ دهد.

وی افزود: انتظاراتم از خودم زیاد است و نمی‌دانم حسی که داشتم را توانسته‌ام به مخاطب القا کنم یا خیر. فکر می‌کنم تمام تلاشم را برای ایفای نقش نسرین کرده‌ام؛ زیرا من کاراکتر نسرین را بسیار دوست داشتم. در واقع، موضوع فیلم وابل دغدغه اجتماعی است و همان‌طور که می‌دانید این روزها ما با سیل و زلزله که مخاطره‌های طبیعی هم هستند بسیار مواجه می‌شویم و فیلم هم در بستر این موضوعات روایت می‌شود.

آزاده زارعی

آزاده زارعی

آزاده زارعی

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما عملکرد تیم اقتصادی دولت آقای رئیسی تاکنون چگونه بوده است؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100: رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران درباره اینکه طلا و سکه در هفته آینده چه قیمت‌هایی را تجربه…

اخبار سلامت

سینما در سینما