فیلم لو رفته از رابطه عاشقانه پریناز ایزدیار با سرمربی استقلال / ممنوعه هایی که فاش شد !

بخشی از فیلم ملاقات خصوصی با بازی هوتن شکیبا و پریناز ایزدیار که در فضای مجازی پربازدید شد.

فیلم لو رفته از رابطه عاشقانه پریناز ایزدیار با سرمربی استقلال / ممنوعه هایی که فاش شد !
حجم ویدیو: 877.31K | مدت زمان ویدیو: 00:00:42

پریناز ایزدیار از نوجوانی به بازیگری علاقه داشت اما به دلایل مخالفت پدر در دوران دبیرستان در رشته تجربی تحصیل کرد ولی در نهایت در پیش دانشگاهی موفق به تغییر رشته شد و در دانشگاه در رشته گرافیک تحصیل نمود. پریناز ایزدیار در دوران دانشجویی همراه دانشجویان رشته بازیگری تمرین می کرد و در تله فیلم هایی از جمله همان روز، داشتن و نداشتن، گور به گور، ماه در سایه و فال قهوه حضور داشت. همچنین در زمان دانشجویی در شوهای اسلامی بعنوان مدل پوششی مانتو و روسری شرکت می کرد. پریناز ایزدیار در سال 1386 به پیشنهاد یکی از دوستانش در تست فیلم بازی خطرناک حسن هدایت شرکت کرد و قبول شد.

او در این فیلم نقش مکمل بازی کرد اما این فیلم اکران نشد. این بانوی هنرمند در تله فیلمهای زیادی نقش آفرینی کرد اما پنج کیلومتر تا بهشت، اولین سریال وی بود که در ماه رمضان پخش شد و موفقیت زیادی در آن کسب کرد اما با ایفای نقش ارغوان در سریال زمانه توانست شهرت و محبوبیت فراوانی به دست‌آورد. پریناز ایزدیار پس از سریال زمانه با حضور در سریال نمایش خانگی شهرزاد و ایفای نقش شیرین بسیار درخشید. پریناز ایزدیار در فیلم ورود آقایان ممنوع در چند سکانس بازی کرد اما اوج نقش آفرینی او در سینما به فیلم ابد و یک روز مربوط می شود که با ایفای نقش در آن توانست موفق به دریافت سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول زن شود.

بخشی از فیلم ملاقات خصوصی با بازی هوتن شکیبا و پریناز ایزدیار که در فضای مجازی پربازدید شد. در این سکانسی که می‌بینید کاراکتری که پریناز ایزدیار نقش آن را به عهده دارد از علاقه وافرش به فرهاد مجیدی می‌گوید، او در فیلم نقش دختری را دارد که به شکل پنهانی به استادیوم آزادی می‌رود تا فرهاد مجیدی را ببیند.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما