استوری تلخ اما معنادار خانم بازیگر ایرانی / چه بر سر شهره آمد ؟!

شهره سلطانی، بازیگر سینما و تلویزیون، با انتشار یک استوری و متن مرموز در اینستاگرام، بخشی از راز مهم زندگی‌اش را لو داده است.

استوری تلخ اما معنادار خانم بازیگر ایرانی / چه بر سر شهره آمد ؟!

شهره سلطانی بازیگری را اولین بار سال 1366 در 18 سالگی از تئاتر شروع کرد تا اینکه 6 سال بعد در سال 1372 با فیلم عبور از تله بکارگردانی غلامرضا رمضانی جلوی دوربین رفت. این بازیگر سال 1370 در اولین تجربه اش با سریال روزی روزگاری کنار چهره هایی چون خسرو شکیبایی ، محمود پاک نیست و ژاله علو به شهرت رسید. او کنار بازیگری سنتور را بعنوان ساز اصلی و پیانو را به‌ عنوان ساز مادر می‌ نوازد ، آواز سنتی را هم نزد هنگامه اخوان آموخته است.شهره سلطانی سال 1390 در 42 سالگی با بهروز پناهنده کارگردان 30 ساله ازدواج کرد

شهره سلطانی که جمعه هفته آینده وارد 52 سالگی می شود. او حدود 13 سال است که از فضای سینما دور بوده است. اما به جای آن هر سال یک سریال با تلویزیون داشته است. آخرین آن ها هم مجموعه طنز تلویزیونی پلاک 13 بود که او نقش مریم شبلو را برعهده داشت.

از طرفی شهره سلطانی در شبکه های اجتماعی حضور پر رنگی دارد و اکنون با انتشار یک جمله جنجالی بازار گمانه زنی و ادعا در مورد افشای یک راز زندگی را داغ کرده است.

او نوشته است: آدم ها رویاهاشون رو به شک می بازند، نه به شکست.

شهره سلطانی

منبع:وقت صبح

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما تغییر تیم اقتصادی دولت، چه اندازه به بهبود معیشت مردم کمک می کند؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما