حضور ترانه علیدوستی در جشنواره آمریکایی / تنها بازیگری که از ایران فرار نکرد!

فیلم سینمایی «برادران لیلا» که ترانه علیدوستی در آن ایفای نقش می کند در سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی سانتاباربارا حضور خواهد داشت.

حضور ترانه علیدوستی در جشنواره آمریکایی / تنها بازیگری که از ایران فرار نکرد!

سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی سانتاباربارا از تاریخ ۸ تا ۱۸ فوریه (۱۹ تا ۲۹ بهمن) در کشور آمریکا برگزار می‌شود و میزبان نمایش ۵۲ فیلم در نخستین نمایش جهانی و همچنین اولین نمایش ۷۸ فیلم در آمریکا خواهد بود.

در این رویداد سینمایی دو فیلم بلند سینمایی «برادران لیلا» ساخته سعید روستایی و «ابلق» به کارگرانی نرگس آبیار به همراه انیمیشن کوتاه «شکسته» ساخته فرزانه امیدوارنیا به نمایندگی از سینمای ایران حضور خواهند یافت.

«برادران لیلا» به نویسندگی و کارگردانی سعید روستایی نخستین نمایش جهانی خود را در بخش مسابقه جشنواره کن ۲۰۲۲ تجربه کرد و در نهایت جایزه بهترین فیلم بخش اصلی این رویداد را از نگاه هیات داوران فدراسیون بین‌المللی منتقدان فیلم (فیپرشی) کسب کرد.

این فیلم چندی پیش در سینماهای فرانسه نیز اکران عمومی شد و تاکنون به جشنواره‌های سینمایی چون بوسان، مونیخ، ملبورن، هنگ کنگ و زوریخ نیز دعوت شده است.

ترانه علیدوستی، نوید محمدزاده، سعید پورصمیمی، فرهاد اصلانی، پیمان معادی، محمد علیمحمدی، نیره محمدی و مهدی حسینی‌نیا بازیگران این فیلم هستند و کمپانی فرانسوی «وایلد بانچ» (Wild Bunch) نیز بخش بین‌المللی این فیلم بر بر عهده دارد.

منبع:ایسنا

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما تغییر تیم اقتصادی دولت، چه اندازه به بهبود معیشت مردم کمک می کند؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : مدیرکل استاندارد استان تهران از ادامه برخوردهای قانونی با فروشندگان مصنوعات طلا با عیار پایین…

اخبار سلامت

سینما در سینما