جذاب ترین و خاص ترین کفش‌های پاشنه بلند خانم بازیگران ایرانی + عکس ها

کفش‌های پاشنه‌بلند از محبوب‌های دنیای مدوفشن هستند. سالیان طولانی از حضورشان در دنیای پوشاک و کفش‌ها می‌گذرد و با حضورشان توانسته‌اند به استایل‌های مختلف رنگ و نشانی جذاب بدهند.

جذاب ترین و خاص ترین کفش‌های پاشنه بلند خانم بازیگران  ایرانی + عکس ها

کفش‌های پاشنه‌بلند از محبوب‌های دنیای مدوفشن هستند. سالیان طولانی از حضورشان در دنیای پوشاک و کفش‌ها می‌گذرد و با حضورشان توانسته‌اند به استایل‌های مختلف رنگ و نشانی جذاب بدهند. با نگاه به انتخاب افراد معروف و چهره‌هایی مانند بازیگران می‌توانید به گزینه‌های الهام‌بخشی برای استایل‌های خودتان برسید. در این مقاله می‌خواهیم نگاهی به کفش‌های پاشنه‌بلندی بیاندازیم که انتخاب بازیگران زن ایرانی بوده‌اند. آنها در مراسم مختلف چه پوشیده‌اند؟ با ما همراه باشید.

نازنین بیاتی

نازنین بیاتی

نازنین بیاتی از هنرپیشه‌های فعال در سال‌های اخیر بوده است. برای همین، او را در مراسم مختلف، جشنواره‌ها و فرش‌ قرمزهای زیادی دیده‌ایم. استایل او در بیشتر مواقع مطلوب بوده و انتخاب‌های خوبی از او دیده شده است. او گاهی از کفش‌های پاشنه‌بلند هم استفاده می‌کند. از آنجا که قد نازنین آنچنان بلند نیست، کفش‌هایی با پاشنه و لژ گزینه‌های مناسبی برای قرارگرفتن در استایلش هستند. در تصویر بالا هم او را با کفش پاشنه‌داری زرد می‌بینیم که با بخش‌های دیگر تیپ او در هماهنگی هستند. ست‌کردن این کفش‌ها با کیف هم ایده‌ای کلاسیک و مطلوب بوده است. چنین کفشی در همراهی با رویه‌ای بلند و شلواری چسبان باعث شده که با استایلی روبه‌رو شویم که برای شرکت در موقعیتی رسمی بسیار مناسب است.

لیلا حاتمی

لیلا حاتمی

لیلا حاتمی بی‌تردید یکی از بهترین و افتخارآفرین‌ترین بازیگران زن سینمای ایران است. او در جشنواره‌های مختلفی شرکت داشته است و تجربه باعث شده که کم‌کم در انتخاب استایل‌های مناسب برای موقعیت‌های گوناگون به انتخاب‌های خوبی برسد. در تصویر بالا هم او را در مراسمی خارجی می‌بینید و کفش‌های پاشنه‌دار بسیار ظریف و زیبایی به پا دارد. این کفش‌های نوک‌تیز از قدیمی‌ترین مدل‌های دنیای مدوفشن هستند که هرگز حضور مهمشان در حاشیه دنیای فشن قرار نگرفته است. چنین مدلی از کفش پاشنه‌دار باعث می‌شود که استایلتان ظریف و رسمی شود. انتخاب چنین کفشی برای همراهی با پیراهنی میدی و نسبتاً بلند بسیار مناسب است چون در این تیپ به اکسسوری‌ها و کفش‌هایی احتیاج است که سادگی استایل یک‌دست مشکی و ساده را بگیرند.

نیکی کریمی

نیکی کریمی

اگر بخواهیم بی‌مکث به چند بازیگر زن خبره ایرانی اشاره کنیم، حتما نام نیکی کریمی هم به زبانمان می‌آید. او در بخش‌های مختلف سینما حضوری فعال داشته است و علاوه بر اینکه ستاره‌ای بی‌چون‌وچرا روی پرده نقره‌ای بوده و هست در زمینه کارگردانی هم به دستاوردهای خوبی رسیده است. حضور چندین‌ساله او در دنیای سینما با انتخاب استایل‌های مناسب در مراسم و جشنواره‌های مختلف همراه بوده است. کریمی همیشه آراسته و شیک ظاهر می‌شود. در تصویر بالا هم او را با کفش طوسی مدل‌دار و پاشنه‌داری می‌بینید که باعث شده، استایلش به‌حالت نیمه‌رسمی درآید. انتخاب کفشی مدل‌دار در همراهی با شلواری چسب و بالای مچ فکر بسیار درستی است. شما هم می‌توانید برای پوشش‌های خود از این سبک استایل الهام بگیرید. نظرتان چیست؟

سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی خوش‌پوش است و در واقع، بیشتر از آن که خوش‌پوش باشد به داشتن استایل‌هایی مناسب اهمیت می‌دهد. این ویژگی برای فردی فعال در دنیای تصویر از اهمیت زیادی برخوردار است. او هیچ‌وقت بی‌گدار به آب نمی‌زند و با لباس‌هایی نامناسب دیده نمی‌شود. در تصویر بالا هم شاهد یکی از شیک‌ترین استایل‌های دولتشاهی هستیم. او بوتی جیر، ساق‌دار و پاشنه‌بلند به پا کرده که در استایل طوسی مونوکروم به‌شدت می‌درخشد. در استایل‌های مونوکروم یا تک‌رنگ، وجود عنصری که با جلب‌توجه و مدل خاص خود از سادگی این انسجام کم می‌کند، همیشه ضروری است. سحر هم در استایل تصویر بالا از عهده مدیریت استایل مونوکروم خود به‌خوبی برآمده است.

آزاده صمدی

آزاده صمدی

در میان زنان شاخص دنیای تصویر، حضور آزاده صمدی هم دلایل خوبی دارد. چه دلایلی؟ او در آثار مطرح سال‌های اخیر بازی کرده و از پس ایفای نقش‌هایی بسیار متنوع به‌خوبی برآمده است. صمدی از هنرپیشه‌هایی است که پیشینه بازی در تئاترهای ارزشمندی را در کارنامه دارد. همین موضوع باعث حضور قوی و قدرتمندش روی صحنه‌های مختلف می‌شود. او از هر لحاظ حرفه‌ای عمل می‌کند. در زمینه پوشش و استایل هم انتخاب‌های چشم‌گیر و متنوعی دارد. در تصویر بالا هم کفش پاشنه‌بلند خوش‌دوخت و مناسبی به پا کرده است. صمدی این کفش را با پابند و در استایلی نیمه‌رسمی با شلواری به‌حالت خمره‌ای ست کرده است. شلوارهایی با قد کوتاه با کفش‌هایی با این ظرافت و پاشنه انتخاب‌های خوبی از کار درمی‌آیند.

طناز طباطبایی

طناز طباطبایی

اگر بخواهیم نام چند هنرپیشه محبوب زن را ببریم، بی‌شک به طناز طباطبایی هم می‌رسیم. او با حضور گرم و چهره شیرینی که دارد درمیان مخاطبان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. طناز در انتخاب استایل‌های مختلف آنچنان خاص عمل نمی‌کند اما نمرات منفی هم نمی‌گیرد. در بیشتر مواقع هم ترجیح می‌دهد که از کفش‌های پاشنه‌بلند استفاده کند تا کشیده‌تر و قدبلندتر به‌نظر برسد. در تصویر بالا، او را با بوتی پاشنه‌ توپُر می‌بینید که انتخاب خوبی برای استایلی پاییزی و زمستانی است. این بوت‌ها هم قد را بلندتر نشان می‌دهند و هم راه‌رفتن با آنها کار دشواری نیست.

نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی از هنرپیشه‌هایی است که به استفاده از رنگ‌ها و طرح‌های مختلف در استایل علاقه زیادی دارد. او همیشه به‌سراغ رنگ‌های شاد می‌رود و از اینکه لباسش پر از طرح و رنگ باشد، ترسی ندارد. در تصویر بالا هم او برای شرکت در موقعیتی رسمی از کفشی با پاشنه‌های خیلی بلند و نوک باز استفاده کرده است. این کفش برای مراسم و موقعیت‌هایی مانند مهمانی و شرکت در جشنواره‌ها انتخاب‌ خوبی است. رنگ آن هم به استایلش طرح و حال‌وهوای خوبی داده است. هرچند که می‌توانست در انتخاب بخش‌های دیگر استایل دقت‌نظر بیشتری به‌خرج بدهد اما کفش‌هایش از گزینه‌های مطلوب در دنیای کفش‌های پاشنه‌دار هستند و وجودشان در کمد هر خانمی ضروری است.

در آخر

انتخاب کفش مناسب می‌تواند راهی برای بالابردن نمره‌تان در استایل باشد. کفش‌های پاشنه‌دار شما را کشیده‌تر و جذاب‌تر نشان می‌دهند. ضمن اینکه باعث می‌شوند که لباستان ایست بهتری روی بدن داشته باشد. از میان هنرپیشه‌هایی که گفتیم، کدام‌ مورد را بیشتر پسندید؟ کفش کدام‌یک بهتر انتخاب شده بود؟

 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : سرمایه‌گذاران اکنون مشتاقانه منتظر داده‌های شاخص قیمت هزینه‌های مصرف شخصی ایالات‌متحده هستند…

اخبار سلامت

سینما در سینما

باز