عکس همه شوهران گلشیفته فراهانی / روابط ناموفق خانم بازیگر معروف در ایران و خارج !

گلشیفته فراهانی بازیگر سینما و تلویزیون چند رابطه های ناموفق دارد؟

عکس همه شوهران گلشیفته فراهانی /  روابط ناموفق خانم بازیگر معروف در ایران و خارج !

رهاورد فراهانی زادهٔ ۱۹ تیر ۱۳۶۲ که با نام گلشیفته فراهانی شناخته می‌شود، بازیگر ایرانی است. گلشیفته فراهانی فعالیت حرفه‌ای خود را با بازی در فیلم درخت گلابی آغاز کرد که برای آن برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم فجر شد. گلشیفته فراهانی در سال ۱۳۸۲ برای نقش‌آفرینی در اشک سرما نیز نامزد دریافت این جایزه شد و برای فیلم بوتیک جایزهٔ بهترین بازیگر زن از جشنواره سه قاره را کسب کرد. گلشیفته فراهانی دختر بهزاد فراهانی و خواهر شقایق فراهانی است. گلشیفته فراهانی در فیلم سینمایی درباره الی ایفای نقش کرده است.او اکنون در فرانسه زندگی می کند.

گلشیفته فراهانی هرچه قدر در زندگی حرفه ای خود چه در ایران و چه در هالیوود موفق بود اما در روابط شخصی خیلی موفق نبود و یه جورای میشه گفت خیلی زود عاشق میشه و از اون هم زودتر فارغ! آنچه که تاکنون از گلشیفته می دانیم این است که تا به امروز حداقل سه یا چهار بار رسماً یا غیر رسمی ازدواج کرده و جالب اینکه هیچ کدام از این روابط به جز ازدواج اول خانوم که مربوط به زمان حضور در ایران بود بیش از یک سال دوام نداشت!

گلشیفته فراهانی

گلشیفته فراهانی

همه این شواهد نشون از آن میدهد که شاید خیلی نباید از رابطه گلشیفته با آقای کارگردان ۷۰ ساله غافل گیر شد و هرچند نمیشه اون رو تائید کرد اما قطعاً تکذیب هم نمیشه کرد!

 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : موج کاهشی دلار، بازار طلا را عقب راند

اخبار سلامت

سینما در سینما