تغییر چهره حیرت آور بازیگران سریال مخمصه پس از 38 سال / فقط کمند امیرسلیمانی را ببینید !

اگر ۳۸ سال پیش زمانی که سریال مخمصه ساخته و پخش شد این سریال را دنبال کرده باشید از طریق این مطلب می توانید بفهمید که هر کدام از بازیگران این سریال چه شکلی شده و در چه شرایطی هستند.

تغییر چهره حیرت آور بازیگران سریال مخمصه پس از 38 سال / فقط کمند امیرسلیمانی را ببینید !

مخمصه نام یک مجموعهٔ تلویزیونی به کارگردانی فرهاد مجدآبادی است که در زمستان سال ۱۳۶۲ ساخته شد و در نوروز ۱۳۶۳ از شبکه ۱ پخش گردید. مردی، از همسایگان و اهالی محل، برای لوله‌کشی آب رحمت آباد پول جمع‌آوری می‌کند و با این پول برای خودش اتومبیلی می‌خرد. این امر مشکلات و مسائلی را دربردارد

چهره و سرنوشت بازیگران سریال مخمصه بعد از ۳۸ سال

جلیل فرجاد (زادهٔ ۱۸ اسفند ۱۳۳۰ در مرند) بازیگر ایرانی است. او دارای مدرک تحصیلی لیسانس بازیگری و کارگردانی است. نخستین تجربهٔ سینمایی او در فیلم بازداشتگاه در سال ۱۳۶۱ بود. فرجاد پدر بازیگران، مارال فرجاد و مونا فرجاد است.

فرزانه کابلی

فرزانه کابلی (زاده ۱۲ اردیبهشت ۱۳۲۸ در تهران) بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینمای ایران است.هادی مرزبان بازیگر و کارگردان تئاتر، همسر اوست و علی‌اصغر گرمسیری بازیگر قدیمی تئاتر و سینما، دایی وی بود.

چهره و سرنوشت بازیگران سریال مخمصه بعد از ۳۸ سال

سعید امیرسلیمانی (زاده ۱۷ آبان ۱۳۲۱) بازیگر، کارگردان و تهیه‌کننده اهل ایران است.

تانیا جوهری

تانیا جوهری یا مهر‌آزاد جوهری (زاده ۱۳۲۹، تهران) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.وی دانش‌آموخته دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران است. او خواهر الیزا جوهری است.

کمد امیرسلیمانی

کمند امیرسلیمانی (زاده ۱۶ خرداد ۱۳۵۲) هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران است.

چهره و سرنوشت بازیگران سریال مخمصه بعد از ۳۸ سال

سروش خلیلی (زاده ۲۵ اسفند ۱۳۱۵ – درگذشته ۱ فروردین ۱۳۸۵) هنرپیشه ایرانی تئاتر، سینما و تلویزیون بود. سروش خلیلی اول فروردین ماه ۱۳۸۵ به هنگام نقش آفرینی در فیلم «بوی گل‌های وحشی» به علت عارضه قلبی درگذشت و در قطعه هنرمندان بهشت زهرای تهران به خاک سپرده شد.

چهره و سرنوشت بازیگران سریال مخمصه بعد از ۳۸ سال

علی اکبر محمودزاده گرجستانی (۲۵ اسفند ۱۳۲۳ – ۱۲ تیر ۱۳۹۹) که با نام سیروس گرجستانی شناخته می‌شود، بازیگر ایرانی بود. او دارای مدرک درجه ۲ هنری از وزارت فرهنگ و هنر بود. سیروس گرجستانی پنجشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۹ به‌علت سکته قلبی در بیمارستان لواسانی تهران درگذشت. پیکر او در ۱۴ تیر ۱۳۹۹ در قطعه هنرمندان بهشت زهرا در کنار منوچهر حامدی به خاک سپرده شد.

منبع:دلگرم

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما