مادر جوان که از شیر خودش صابون می سازد + عکس

مادر جوان که از شیر خودش صابون می سازد بسیار معروف شده است.

مادر جوان که از شیر خودش صابون می سازد + عکس

 بریتنی ادی، مادری از آیداهو، زمانی که شیر منجمد سینه هایش تقریباً هفت ماه پس از زایمانش خراب شد، به فکر استفاده دوباره از آنها به شکل دیگری کرد. گویا شوهرش هنگام تمیز کردن گاراژ به طور تصادفی فراموش کرد که فریزر شیرهای منجمد همسرش را دوباره به برق وصل کند.

خانم ادی نمی خواست شیر را دور بریزد، بنابراین راهی برای تبدیل شیر خراب شده اش به چیز دیگری، پیدا کرد.بریتنی ادی که 24 ساله است، گفت: « در فضای مجازی دیدم که شخصی درباره اتفاق مشابهی چیزهایی پست کرده بود، و آنها از شیر خراب شده صابون شیر مادر درست کردند، و فکر کردم، «اوه، باید آن را امتحان کنم».

ساخت صابون شیر مادر در خانه

باید بگوییم که بریتنی ادی، پس از مرور چند دستور تهیه مختلف، او سرانجام ترکیبی را که دنبالش بود را پیدا کرد. به گزارش برخی از سایت های بهداشت و سلامت، شیر مادر فواید زیادی برای مرطوب کردن پوست دارد. شیر مادر همچنین حاوی اسید لوریک است که دارای خواص ضد باکتریایی است و می تواند به خشکی پوست کمک کند.

مادر جوان که از شیر خودش صابون می سازد 

در رسانه های اجتماعی، ادی با مادری در منطقه خود آشنا شد که به دنبال صابون شیر مادر بود. بنابراین او خدمات خود را از همان محل ارائه داد. مادران دیگر مدام از او می خواستند که صابون مخصوص برای آنها نیز درست کند. و به این ترتیب، کسب و کار ادی به نام: (شیر جادویی مادر)، در ماه اوت آغاز شد. او برای هر شش قالب صابون شیر مادر 30 دلار می گیرد.

او همچنین کرم و لوسیون پوشک مخصوص خودش را با قیمت 15 دلار می سازد. خانم ادی در توضیحات بیشتر بیان کرد: این محصولات به پیری، چین و چروک، و خشکی پوست کمک می کند.این محصول فقط برای یک نوزاد نیست. البته که برای نوزاد هم، به راش پوشک کمک می‌کند، به اگزما کمک می‌کند، و به درمان آفتاب سوختگی‌های نوزاد هم کمک می‌کند.

فواید صابون شیر مادر برای پوست

بر اساس مطالعه ای که در سال 2019 در مجله Nutrients منتشر شد، می توان از شیر مادر برای برخی از تحریکات پوستی نیز استفاده کرد. در فوریه هم، یک کاربر معروف تیک تاک به اشتراک گذاشت که: شیر مادر به بهبود برخی از علائم پسوریازیس کمک کرده است. دیگران هم به شبکه اجتماعی تیک تاک رفته اند تا نحوه ساخت صابونشیر مادر در خانه را یاد بگیرند.

صابون شیر مادر

باید بگوییم که خانم ادی یک امضای شخصی نیز به محصولات خود اضافه می کند. او به مشتریان این امکان را می دهد تا صابون های خود را با روغن های ضروری و پایه های صابون خاص سفارشی کنند و شکل آن را هم سفارشی سازی کنند. بریتنی می تواند صابون هایش را به هر شکلی تبدیل کند – از شکل گاو گرفته تا قلب یا حتی یک گل رز.

آیا صابون شیر مادر واقعا مفید است؟

او تاکید کرد که بهداشت یکی از اولویت های اصلی او در ساخت صابون است. بنابراین، توضیح داد که: دستکش می پوشد و لوازم خود را جدا از ظروف روزمره آشپزخانه اش نگه می دارد. و، اگرچه ادی می‌داند که برخی صابون شیر مادر را «عجیب» می‌دانند، ولی او امیدوار است در مورد مزایای آن به افراد بیشتر آموزش دهد و به این انگ پایان دهد.

فواید صابون شیر مادر برای پوست

حتی شوهرش هم اکنون به این معجزه این محصول قسم می‌خورد. شوهر بریتنی گفت: این صابون برای پوست شما بسیار مفید است. تحقیقات خود را در مورد آنچه که شیر مادر می تواند انجام دهد انجام دهید. تا بتوانیم این انگ را از بین ببریم که “اوه، این عجیب است. من نمی خواهم به آن دست بزنم، چه رسد به استفاده از آن. این صابون و دیگر محصولات واقعاً مفید هستند.

منبع: نمناک

وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

به نظر شما رای "منفی" کدام کاندیدای ریاست جمهوری بیشتر است؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما