در تابستان چگونه ماندگاری ادکلن را بیشتر کنیم؟

چگونه ماندگاری ادکلن را افزایش دهیم؟ آیا می‌توان ماندگاری عطر و ادکلن را بیشتر کرد؟ بهترین روش برای دوام بوی ادکلن چیست؟ برای از بین نرفتن بوی ادکلن و عطر روش‌های مختلفی دارد که ماندگاری آن‌ها را افزایش می‌دهد.

در تابستان چگونه ماندگاری ادکلن را بیشتر کنیم؟

به منظور بالا بردن ماندگاری عطر و ادکلن به دنبال مارک‌های مرغوب باشید. اصولا همه عطرها از یک ترکیب ساخته نشده‌اند بر این اساس برخی از ادکلن‌ها ظرافت بیشتری داشته و مدت زمان ماندگاری آن‌ها پایین خواهد بود. اگر به دنبال محصولاتی هستید که مدت زمان بیشتری روی لباس باقی بماند باید به سراغ ادکلنی بروید که غلظت روغن در آن بالا است، عطری که درصد الکل بالایی دارد را انتخاب نکنید. بدین ترتیب از فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن معروف و معتبری چون عطر استایل ادکلن مورد نظر را خریداری کنید تا بهترین محصول در اختیارتان قرار گیرد.

به خوبی از ادکلن نگهداری کنید

ادکلن اگر به خوبی نگهداری نشود خاصیت خود را از دست می‌دهد. به همین دلیل باید بگوییم که بهتر است در ابتدا آن را در جای خشک و خنک نگهداری کنید. عطر را در تاریکی قرار دهید تا به صورت مستقیم مقابل نور خورشید قرار نگیرد. حمام جای مناسبی برای نگهداری عطر و ادکلن نیست به این موضوع نیز توجه داشته باشید.

استفاده درست از ادکلن

به منظور افزایش ماندگاری ادکلن و عطر باید به درستی از آن استفاده کنید. آن را بیش از حد استفاده نکرده و روی نقاط داخلی بدن نمالید چرا که این مالش و گرما ممکن است باعث تجزیه شدن مولکول‌های ادکلن شود. بهترین نقطه برای مالیدن ادکلن نبض است، در نتیجه عطر را روی مچ، گردن و دست خود بزنید.

پرایمر بزنید

ممکن است ندانید اما بکارگیری پرایمر به بالا رفتن ماندگاری ادکلن یاری خواهد رساند. در حقیقت باید بگوییم که پرایمر به عنوان یک محافظ از ادکلن عمل می‌کند و مانعی بین پوست و ادکلن خواهد شد.

ادکلن را به لباس بزنید

بهترین اقدام برای افزایش طول عمر ادکلن این است که در ابتدا آن را روی لباس بزنید و منتظر بمانید تا لباس خشک شود. پس از آن می‌توانید لباس را بپوشید و از آن استفاده کنید.

پس از حمام از ادکلن استفاده کنید

یکی از بهترین اقدامات برای افزایش ماندگاری رایحه ادکلن استفاده آن پس از حمام خواهد بود. به این ترتیب بهتر است بالافاصله بعد از اینکه حمام کردید، بدن خود را خشک کرده و ادکلن بزنید. به دلیل تمیزی پوست، امکان تجزیه شدن مولکول‌های عطر کاهش پیدا کرده و مدت زمان بیشتری روی بدن خواهد ماند. برای از بین بردن میزان آسیب دیدگی به پوست به دنبال خرید ادکلن اصل باشید.

به کشوی لباس ادکلن بزنید

شاید تا به حال به این موضوع توجه نکرده باشید اما زدن ادکلن به لباس باعث می‌شود تا همیشه رایحه‌ی خوبی بدهید. زمانی که تمامی لباس‌ها را به بوی خوب آغشته کنید ادکلن روی لباس باقی مانده و مدت زمان بیشتری عمر خواهد کرد. برای اینکار بهتر است در ابتدا ادکلن را به چندین دستمال کاغذی بزنید و پس از آن دستمال را روی لباس‌ها بگذارید.

اسپری کردن ادکلن روی مو

اگر به دنبال این هستید که همواره بوی خوبی بدهید و توجه افراد را جلب کنید بهتر است علاوه بر لباس ادکلن را روی موهای خود اسپری کنید. به منظور از بین نرفتن رنگ مو و خشک نشدن آن باید به درستی از ادکلن استفاده شود. به این ترتیب در ابتدا موهای خود را شانه شده و سپس ادکلن را روی آن اسپری کنید. وجود ادکلن روی مو باعث پخش شدن بوی آن در محیط می‌شود.

رایحه یک ادکلن خوب تا چند ساعت باقی می ماند

زمان ماندگاری ادکلن به دلیل اسانس‌ها و الکلی که دارد نسبت به سایر عطرها کم خواهد بود، به همین دلیل نباید توقع زیادی از آن داشت. اصولا ادکلن‌ها دارای 2 تا 4 درصد اسانس و الکل هستند در نتیجه می‌توانند در زمانی معادل با 2 ساعت روی پوست و لباس ماندگاری داشته باشند. البته باید توجه داشته باشید که اگر از روش‌های معرفی شده استفاده کرده و به دنبال مارک‌های معروف بروید بی شک این زمان افزایش خواهد رفت. به هر میزان ادکلن غلظت بیشتری داشته باشد و درصد اسانس آن کمتر باشد بیشتر روی بدن باقی مانده و رایحه خوش شما را در هوا پخش خواهد کرد در نتیجه برای خرید آن به دنبال مارک‌های معتبر باشید.

نمایندگی عطر لطافه در تهران با استفاده از فرمول کمپانی مادر، اقدام به تولید ادکلن های مشابه کرده اند. این کار کاملا قانونی بوده و برچسب هولوگرامی کالا را دارا می باشند. ادکلن شرکتی اصل رایحه ماندگاری را دارد و هنگام ساخت این ادکلن سعی شده از نت های آغازین و پایانی ادکلن اورجینال آن استفاده شود.

 

عطر ایفوریا زنانه اورجینال ❤️ | CK Euphoria ✓ | قیمت امروز 19 اردیبهشتعطر  ادکلن درین عطر

چه ماده ای باعث ماندگاری ادکلن می شود

یک ادکلن خوب از مواد اولیه مختلفی تهیه و تولید می‌شود، بر این اساس ماندگاری ادکلن به درصد این متریال بستگی خواهد داشت. به عنوان مثال گلیسیرین یکی از پارامترهای تعیین کننده در این زمینه محسوب می‌شود که به عنوان تثبیت کننده در ادکلن نیز کاربرد بسیاری بالایی از خود نشان می‌دهد. این ماده روی رایحه عطر تاثیری نداشته و تنها استفاده از آن باعث افزایش طول عمر ادکلن خواهد شد.

تثبیت کننده نیز از جمله موادی است که اصولا در ساخت ادکلن از آن استفاده شده و شرایط را برای ماندگای عطر یا ادکلن فراهم می‌سازد. بر این اساس جالب است بدانید که گاها از صمغ درختان بالای بالا بردن زمان ادکلن استفاده می‌شود. روغن صندل نیز در این موضوع کاربرد بسیار بالایی را از خود نشان خواهد داد. ترکیبات مواد شیمیایی در کارخانه‌ها باید به صورت انجام شود تا ادکلن علاوه بر ایجاد رایحه فوق العاده مدت زمان بیشتری روی پوست و لباس باقی بماند.

معرفی ادکلن مردانه و زنانه با ماندگاری بالا

به منظور بالا بردن ماندگاری ادکلن باید به دنبال مارک‌های معروف از جمله نمایندگی ادکلن الحمبرا باشید، از نمایندگی‌های معتبر در این زمینه باید به عطر استایل اشاره داشته باشیم که ادکلن‌های برندهای معتبر را در اختیار قرار داده تا به راحتی محصولات مورد نظر را سفارش دهید. برخی از محصولاتی که ماندگاری بالایی در نگه داری عطر دارند به شرح زیر خواهند بود.

باکارات رژ

عطرهای مخصوص آقایان بر اساس زمان ماندگاری

• عطر مردانه کرید اونتوس

• بلو اطلس آتلانتیس

• گوست گرند تور

• عطر مردانه پرفیوم بلو شنل

• عطر اینترلود آمواژ

عطرهای زنانه با ماندگاری بالا

• کوکو مادمازل شنل

• ورساچه برایت کریستال ابسولو

• دیور جادور

• فردریک مال پورتریت آف لیدی

• تیری موگلر آنجل نووا

منبع: سماتک

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما