​خانه سلبریتی های خارجی چه شکلی است؟

افراد مشهور و سلبریتی ها می توانند از زندگی در خانه های گران قیمت که دارای امکانات بی شماری هستند لذت ببرند. ما تحقیقاتی انجام دادیم و چند مورد از گرانترین آنها را لیست کردیم.

​خانه سلبریتی های خارجی چه شکلی است؟

1. خانه کامرون دیاز – 14.7 میلیون دلار

خانه سلبریتی های خارجی

کامرون دیاز و همسرش، یک عمارت در بورلی هیلز دارند که دارای 7 اتاق خواب و 10 حمام است. این ملک 9287 فوت مربعی با طراحی به سبک خانه‌های کشاورزان، شامل: خانه اصلی، مهمان‌خانه، و امکاناتی مانند گاراژ، و پارکینگ وسیع است. اتاق خواب اصلی آنها: شومینه و بالکن، همراه با کمد لباس دوگانه ارائه می دهد. همچنین، یک استخر و یک محوطه پاسیو هم در محوطه خانه آنها وجود دارد.

2. خانه جان لجند و کریسی تیگن – 17.5 میلیون دلار

جان لجند و کریسی تیگن یک خانه مجلل به مساحت 10700 فوت مربع به قیمت 17.5 میلیون دلار خریداری کردند. این خانه دارای شش اتاق خواب و 9 حمام با فضای داخلی مدرن با سنگ مرمر، تزئینات چوبی و سقف های 24 فوتی است. ویژگی‌های قابل توجه خانه آنها شامل یک شومینه دو طرفه است که اتاق‌های غذاخوری و خانواده را از هم جدا می‌کند.

خانه جان لجند و کریسی تیگن

خانه آنها همچنین دارای پنجره‌هایی که است منظره‌ای پانوراما از شهر و اقیانوس را ارائه می‌دهند. همچنین، یک اتاق با مساحت 500 فوت مربع مجهز به صندلی‌های طبقه‌بندی شده و فناوری‌های سمعی و بصری برتر هم در خانه شان وجود دارد. سوئیت اتاق خواب اصلی آنها، دارای دو کمد دیواری است. فضای بیرونی خانه هم شامل یک استخر آب شور 100 فوتی، است.

3. خانه تیلور سوئیفت – 17.7 میلیون دلار

املاک رود آیلند تیلور سویفت، معروف به High Watch یا Holiday House، در سال 2013 به قیمت 17.75 میلیون دلار خریداری شد. این ملک 11000 فوت مربع در 5.23 هکتار وسعت دارد که دارای هشت اتاق خواب، 10 حمام و هشت شومینه است. این ملک که در بالای تپه واچ قرار دارد، بیش از 700 فوت ساحل خصوصی داشته و شامل یک پاسیو وسیع پشتی با یک استخر بزرگ است.

خانه تیلور سوئیفت

به علاوه، این عمارت که در سال 1929 ساخته شده و قبلاً متعلق به ورثه بود، تأثیر ماندگاری بر روی سوئیفت گذاشته است. جالب است بدانید که این خانه الهام‌بخش آهنگ او به نام The Last Great American Dynasty با داستان‌های سبک زندگی عجیب و غریب هارکنس است. عمارت تیلور سوئیفت یکی از بهترین ها و زیباترین ها در جهان می باشد.

4. خانه آدام لوین – 22.7 میلیون دلار

آدام لوین یک ملک تاریخی در مونته سیتو، کالیفرنیا، به قیمت 22.7 میلیون دلار خریداری کرد که نزدیک به 5.2 هکتار زمین سرسبز دارد. خانه اصلی به سبک ویلایی مدیترانه ای، با مساحت 12000 فوت مربع، دارای پنج اتاق خواب و یک سالن سینما است. این ملک همچنین، شامل سازه های اضافی مانند گاراژ پنج ماشین با اتاق کارمندان، مهمانخانه دو خوابه، و یک “کلبه در باغ” است.

خانه آدام لوین

جالب است بدانید که با یک اتاق خواب اضافی، مجموعا 9 اتاق خواب و 11 حمام کامل در خانه این خواننده پیدا می کنید. فضای باز خانه آدام لوین بسیار وسیع بوده و امکاناتی مانند زمین سبز تنیس و بزرگ با غرفه تماشا، و استخر شنای خلوت را ارائه می‌دهد. هر کسی دلش می خواهد چند سالی در چنین خانه ای در ایالات متحده آمریکا زندگی کند.

5. خانه تراویس اسکات – 23.5 میلیون دلار

عمارت 16700 فوت مربعی تراویس اسکات شبیه یک قایق بادبانی بوده و به صورت مدرن طراحی شده است. این خانه زندگی مجلل با 7 اتاق خواب و 11 حمام در 3 طبقه ارائه می دهد و مناظری بدون مانع از لس آنجلس را ارائه می دهد. راهروی شیب‌دار خانه که در انتهای یک بن‌بست نیمه دور افتاده قرار دارد، به پشت بام ختم می‌شود.

خانه تراویس اسکات

باید بگوییم که این راهروی شیب دار، برای مهمانان پارکینگ ارائه می‌دهد. این ملک فضای کافی برای مجموعه ماشین‌های او، با فضایی برای 20 وسیله نقلیه طراحی شده است. همچنین، امکانات سرگرمی مانند سینمای خانگی 15 نفره، باشگاه بدنسازی، سونا و اتاق بازی، هم در خانه این رپر مشهور گنجانده شده اند.

6. خانه راک دواین جانسون – 27.8 میلیون دلار

املاک بورلی پارک دواین جانسون به قیمت 27.8 میلیون دلار خریداری شده است. این ملک 6 اتاق خواب و 12 حمام را به نمایش می گذارد و آن را به بزرگترین ملک در محله مجلل تبدیل می کند. همچنین، این ملک فوق‌خصوصی در زمینی مسطح به مساحت 3.67 هکتار، دارای دروازه‌های متعدد برای دسترسی آسان است.

خانه راک دواین جانسون

خانه ی راک، 17630 فوت مربع وسعت دارد و تمامی امکانات قابل تصور مانند زمین تنیس، استخر آفتاب‌گیر و اسپا، استخر سرپوشیده، باشگاه بزرگ، بیسبال را ارائه می‌کند. اتاق موسیقی با استودیوی ضبط، سینما، و آسانسور هم در خانه او گنجانده شده اند. علاوه بر این، یک مهمانخانه جداگانه به مساحت 2500 فوت مربع هم در این خانه گنجانده شده است.

7. خانه ادل – 58 میلیون دلار

ادل یک عمارت خیره کننده در کالیفرنیا را به قیمت 58 میلیون دلار خریداری کرد که دارای 8 اتاق خواب و 11 حمام در 3.5 هکتار در پارک شمالی بورلی است. این اقامتگاه مساحتی بیش از 1718 متر مربع دارد. خانه ی ادل، امکانات مجللی از جمله اتاق سینما، سالن بدنسازی، استخر بی نهایت، اسپا، و استودیوی هنری را با چشم‌اندازهای پانوراما از لس آنجلس و دره اطراف آن ارائه می‌کند.

خانه ادل

یک سرسرای دو طبقه که به اتاق‌های خانوادگی، بازی‌ها، نشیمن، و غذاخوری کلاسیک منتهی می‌شود، از مهمانان استقبال می‌کند. در حالی که اتاق خواب اصلی شامل یک دفتر خصوصی، تراس، و حمام اختصاصی با حمام دوتایی، سونا، و اتاق بخار است. علاوه بر این، یک مهمان خانه دو خوابه با یک آشپزخانه کاملاً مجهز مکمل خانه اصلی است که آن را لوکس تر می کند.

8. خانه جنیفر لوپز و بن افلک – 60.85 میلیون دلار

جنیفر لوپز و بن افلک یک عمارت بزرگ در بورلی هیلز، کالیفرنیا به قیمت 60.85 میلیون دلار خریداری کردند. این خانه دارای 12 اتاق خواب و 24 حمام در وسعت 38000 فوت مربع آن است. خانه ی جی لو، در زمینی به مساحت پنج هکتار واقع شده است. بنابراین، منظره کوهستانی باشکوهی را ارائه می دهد و دارای امکانات رفاهی لوکسی هم می باشد.

خانه جنیفر لوپز و بن افلک

باید بگوییم که این خانه دارای امکاناتی مانند مجموعه ورزشی سرپوشیده منحصر به فرد با سالن بدنسازی، زمین بسکتبال و پیکلبال، رینگ بوکس، و سالن ورزشی و بار است. به علاوه، این ملک با یک استخر، پنت هاوس مهمان، خانه سرایداری و یک گاراژ 12 ماشینی، امنیت بی نظیری را ارائه می دهد که با یک نگهبانی دو خوابه کامل شده است.

9. خانه کیم کارداشیان – 70.4 میلیون دلار

عمارت مدیترانه ای 70.4 میلیون دلاری کیم کارداشیان 7450 فوت مربع در دو طبقه است. پلان شیک و مطبوع آن یک اتاق عالی شامل اتاق نشیمن، اتاق غذاخوری، و آشپزخانه، با درهای شیشه ای کشویی از کف تا سقف آن است. سوئیت اصلی این خانه دارای شومینه، قسمت نشیمن، حمام دوگانه اسپا مانند، و کمد دیواری است.

کیم کارداشیان

اتاق‌خواب‌های اضافی این خانه دارای سوئیت اختصاصی، از جمله یکی با ورودی خصوصی، حمام، و آشپزخانه است. باید بگوییم که این عمارت با امکاناتی مانند باشگاه ورزشی، اتاق چند رسانه ای، استخر تماشایی و اسپا و زمین‌های تنیس، مظهر زندگی مجلل و سرگرمی را به همراه یک فضای خصوصی ارائه می‌کند. جالب است بدانید که این خانه به ساحل ال سول هم راه دارد.

10. خانه جورج کلونی – 107 میلیون دلار

جورج کلونی ویلای اولئاندرا در شمال ایتالیا را از خانواده هاینز در سال 2002 خریداری کرد. (ملکی خیره کننده که در بخش هایی از فیلم Ocean’s Twelve به نمایش درآمد). این ملک با به نمایش گذاشتن 25 اتاق، زمین تنیس، سالن بدنسازی، گاراژ موتور سیکلت قدیمی، اتاق فیلم، استخر، زمین بسکتبال و دو اسکله در دریاچه کومو، از 14 میلیون دلار به بیش از 100 میلیون دلار افزایش یافته است.

خانه جورج کلونی

این منطقه واقع در دریاچه کومو، مقصدی مطلوب برای افراد مشهور و فوق‌ثروتمند، محل زندگی افرادی مانند میلیاردر ریچارد برانسون، استینگ، مدونا و سیلوستر استالونه است. زک افرون نیز، عمارتی در لس آنجلس داشت، اما تصمیم گرفت آن را بفروشد و هالیوود را پشت سر بگذارد و به یک کشور خارجی نقل مکان کند. ولی حالا ببینید چه اتفاقی برای این بازیگر افتاده است!

منبع: پارس ناز

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما