شرایط ازدواج مردان ایرانی با زنان روسی / مجردها دستا بالا !

ازدواج با دختر روسی چه مزایایی دارد؟ ازدواج با دختر روس کار سختی است. اما اگر شما فردی عاشق باشید، یک زن روسی به شما سخت علاقه مند می شود.

شرایط ازدواج مردان ایرانی با زنان روسی / مجردها دستا بالا !
شرایط ازدواج مردان ایرانی با زنان روسی پیچیده‌تر از آنچه که فکر می‌کنید، است. شما باید ابتدا با ویژگی های شخصیتی دختران روس آشنا شوید. در ادامه ویژگی های دختران روس برای ازدواج با مردان ایرانی را برایتان بیان خواهیم کرد.

ضمنا یادتان باشد ازدواج با زنان خارجی به هیچ وجه به صلاح مردان ایرانی نبوده و هر مردی باید با دختران کشور خودش ازدواج کند تا از نظر فرهنگی، پوششی، هزینه های زندگی و … به مشکل نخورد.

1. غافلگیری را دوست دارد

دختر روسی دوست دارد تا همیشه به او هدیه بدهید؛ به خصوص هدیه های غافلگیرانه و بدون اطلاع قبلی. او عاشق سوپرایز شدن است.

2. دختران روسی ازدواج را دوست دارند

دختران روسی از جمله خانم‌هایی هستند که روابط خود با دیگران را جدی می گیرند و ازدواج کردن را دوست دارند. یکی از مزایا ازدواج با دختر روس این است که ازدواج را در زندگی خود اولویت می دهند و به عنوان بخش مهمی از زندگی با آن برخورد می کنند. براساس گزارش‌ها ۷۸ درصد از زیباترین زنان روسیه ترجیح می دهند از آشنایی ها و روابط گذرنده ازدواج کنند؛ به عبارتی دیگر سخت نمی گیرند.

ازدواج با دختر روسی چه مزایایی دارد

3. نمی توانید از او پنهان شوید

دختر روس، زن فیلم های جیمزباند نیست بلکه او نسخه ی زنانه ی شخصیت جیمزباند است. اگر بخواهید به هر دلیلی خودتان را از او مخفی کنید می تواند شما و هر کسی که با شما نشست و برخاست دارد را پیدا کند.

4. زن روسی قدرت را دوست دارد

زنان روسی به قدرت و استقلال احترام می گذارد و همواره در جستجوی این صفات در مرد است.

5. دوستی پایدار و همیشگی

اگر یک دختر روس شما را برای ازدواج انتخاب کند، هرگز نمی توانید از او شانه خالی کرده و رهایش کنید. زیرا او بهترین دوست و همراه زندگی‌تان خواهد بود. در گزارشی به داستان زن روسی اشاره شده است که پس از تبعید همسرش به صربستان در قرن نوزدهم با او همراه می شود و به تبعید می رود.

6. توجه به غذا

یک زن یا دختر روسی به این حکمت باستانی باور دارد که با غذا می توان به قلب مرد راه پیدا کرد.

ازدواج با دختر روسی چه مزایایی دارد

7. توجه به زیبایی خود

دختران روسیه از زیبایی خود مراقبت می کنند و در این راستا از ابزارهای مختلف و لوازم آرایشی متنوع بهره می برند و جمع می کنند، اما گاهی ممکن است این موضوع برای همسر و شریک زندگی او آزار دهنده و دست و پاگیر باشد.

مزایا ازدواج با دختر روس زیاد است اما همچنان توصیه می شود که مردان ایرانی، دختران ایرانی را برای ازدواج انتخاب کنند تا با هم سازگاری بیشتری داشته باشند. شاید شرایط ازدواج مردان ایرانی با زنان روسی خیلی هم آسان نیست و بسیاری از دختران روس به دنبال مردی می گردند که هم زبان و هموطن آنها باشد.

منبع: سماتک

وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما