واقعیت های عجیب در مورد برخی کشورها

چیزهایی که در فرهنگ ما عادی تلقی می شوند ممکن است در کشورهای دیگر غیر عادی تلقی شوند، در این بخش با واقعیت های عجیب و جالب در مورد بعضی کشورهای دنیا آشنا خواهید شد.

واقعیت های عجیب در مورد برخی کشورها
در برزیل زنان ترجیح می دهند موهای بدن خود را روشن کنند.در حالیکه همه زنان سعی می کنند از شر موهای زائد بدن خود خلاص شوند، برزیلی ها موهای بدنشان را بلوند می کنند.

بسیاری از مردم هلند به پنجره های خانه خود پرده نمی زنند. در بسیاری از کشورهای اروپایی مثل هلند، به ندرت پرده می بینید. پرده زدن روی پنجره ها در این کشورها رایج نیست.

اما شاید شما فکر کنید که مردم این کشورها حریم شخصی ندارند. در صورتی که مفهوم حریم شخصی برای آنها متفاوت است.

آنها به فضای خصوصی و شخصی هم احترام می گذارند و هیچ کس به پنجره های خانه کسی نگاه نمی کند.

در ژاپن، بسیاری از خیابان ها اسم ندارند.

به جای انتخاب اسم برای خیابان ها، شماره بلوک و بخش معمولا در کشور ژاپن استفاده می شود. مثلا ژاپنی ها اینطور می گویند که ” در بلوک 6 کار می کنم.” یا ” در بخش 3 زندگی می کنم.” اما برای خیابان های اصلی و بزرگراه ها قضیه فرق می کند.

با استفاده از نقشه در عرض چند ثانیه پیدا کردن بلوک و بخش کار راحتی است. این روش بسیار راحت تر از پیدا کردن اسم های خیابان روی نقشه است.

در سنگاپور مردم محلی لباس های خود را روی چوب های بامبو خشک می کنند.

سنگاپور برای جاذبه های گردشگری متعدد و غیرعادی اش معروف است. یکی از آنها این است که مردم آنجا لباس های خود را روی چوب های بامبو خشک می کنند.

امروزه چوب های بامبو با میله های پلاستیکی جایگزین شده اند.

ایتالیایی ها برای افراد مسن و ناتوان دستشویی های مخصوص دارند. برای راحتی بیشتر افراد مسن و ناتوان از دستشویی های مخصوص استفاده می کنند. این دستشویی ها به این صورت است که فاصله استانداردی از زمین و از دیوار دارند.

در کره جنوبی استفاده از خودکار قرمز ممنوع است. کره جنوبی نوشتن اسم شخص با خودکار قرمز به این معنی است که آن فرد از دنیا رفته است.

منبع: بدینسان

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما