"لیونل مسی" شرایط بازنشستگی‌اش را اعلام کرد!

لیونل مسی ستاره تیم بارسلونا شرایط بازنشستگی و خداحافظی‌اش با فوتبال را فاش کرده است!

"لیونل مسی" شرایط بازنشستگی‌اش را اعلام کرد!

لیونل مسی در مصاحبه‌ای جدید شرایط بازنشستگی‌اش را فاش کرده است و اعترافات جالبی درباره زمانش در بارسلونا داشت. 

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، مسی به تازگی اعتراف کرده است در زمان خداحافظی با باشگاه بارسلونا برای پیوستن به پاری سن ژرمن در سال 2021 اصلا آماده این تغییر نبود.

مسی درباره آن دوران گفت: «زمانی که به پاری سن ژرمن رفتم تغییر باشگاه برایم سخت بود زیرا در بارسلونا خیلی خوب بودم و فکر می‌کردم در آنجا بمانم.»

او ادامه داد: «من آماده رفتن نبودم و همه چیز خیلی سریع اتفاق افتاد. من مجبور شدم از نو زندگی‌ام را بازسازی کنم. با لیگ دیگری، باشگاهی دیگر و رختکنی جدید آشنا شدم. این تغییری بود که من به دنبالش نبودم و به همین دلیل همه چیز از ابتدا برایم سخت بود.»

این اولین تغییر بزرگ و سخت برای مسی در دوران کاری‌اش نبود. در سال 2000، او از آرژانتین رفت تا در آستانه نوجوانی به آکادمی لاماسیا بپیوندد.

مسی درباره این تغییر گفت: «وقتی به بارسلونا رسیدم برایی خیلی سخت بود. من بچه بودم و باید با دوستان جدید، یک کشور جدید، یک شهر جدید، افراد جدید و یک مدرسه جدید سازگار می‌شدم.»

«در ابتدا برای من سخت بود اما فکر کردن به بازی برای تیم بزرگی مانند بارسلونا باعث شد بتوانم راهم را ادامه دهم. فوتبال بازی کردن را انجام می‌دهم، و این باعث شد بتوانم به راهم ادامه دهم. دوران بسیار تاثیرگذاری در زندگی من بود و از آن بسیار لذت بردم. آن‌ها همیشه در بارسلونا با من رفتار بسیار خوبی داشتند. من از آن‌ها سپاسگزارم.»

مسی در سال 2023 و زمانی که قراردادش با پاری سن ژرمن به پایان رسید، این شانس را داشت که به بارسا بازگردد.

با این حال، با توجه به مشکلات مالی موجود او تصمیم گرفت به اینترمیامی برود. 

مسی درباره برنامه‌اش برای دوران بازنشستگی‌اش گفت: «لحظه‌ای که احساس کنم دیگر قادر به بازی نیستم، دیگر از بازی کردن لذت نمی‌برم یا نمی‌توانم به هم تیمی‌هایم کمک کنم، فوتبال را ترک خواهم کرد. من بزرگترین منتقد خودم هستم و کاملا می‌دانم چه زمانی خوب و چه زمانی بد بازی می‌کنم.»

مسی همچنین قول داد: «زمانی که احساس کنم زمان آن رسیده است، بدون فکر کردن به سنم بازنشسته خواهم شد.»

مسی اعتراف کرد: «هنوز به این فکر نکرده‌ام که در زمان بازنشستگی چه خواهم کرد. تنها سعی می‌کنم از روز به روز و لحظاتم لذت ببرم، بدون اینکه به زندگی بعد از فوتبال فکر کنم. هنوز در مورد هیچ چیز مطمئن نیستم و امیدوارم مدتی دیگر به بازی ادامه دهم.»

منبع: www.forbes.com

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما تغییر تیم اقتصادی دولت، چه اندازه به بهبود معیشت مردم کمک می کند؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما