کولاک ابراهیم تاتلیس در برنامه علیخانی / پای خواننده ترک به عصر جدید باز شد !

در ویدئو که پخش شده کلیپ علی طولابی یکی از پدیده های کم سن برنامه در پخش فینال قطعی از ابراهیم تاتلیس به ریمکیس جدید اجرا کرد و تماشا گران و داوران را به وجود آورد.

کولاک ابراهیم تاتلیس در برنامه علیخانی / پای خواننده ترک به عصر جدید باز شد !

ابراهیم تاتلیس خواننده قدیمی و مشهور اهل ترکیه است که در کشور ترکیه و سایر نقاط جهان طرفداران خاص خودش را دارد. ازجمله محبوب‌ترین آهنگ‌های او می‌توان اوستا، لیلیم لی، یالان و ماوی ماوی اشاره کرد. اگر علاقه‌مند هستید بیشتر درباره زندگی خصوصی و کارهای او بدانید تا انتهای این مقاله با بیوگرافی ابراهیم تاتلیس با ما همراه باشید.

بیوگرافی ابراهیم تاتلیس خواننده ترکی

به گزارش وبسایت ستاره، ابراهیم تاتلیسس (به ترکی استانبولی: i̇brahim tatlıses) زاده ۱ ژانویه ۱۹۵۲ در شانلی‌ اورفه کشور ترکیه است. شانلی اورفه در جنوب ترکیه واقع شده و جمعیتی متشکل از کردها و عرب‌ها دارد. پدر او احمد کرد زبان و مادرش لیلا عرب بود

ابراهیم فرزند اول یک خانواده ۹ نفره و زندگی سراسر فقر بود. بعد از به دنیا آمدنش، پدرش برای اولین بار او را از پشت میله‌های زندان دید و نام پدرش «ابراهیم» را روی او گذاشت.

ابراهیم در کودکی به کار فروش آب و کارگری ساختمان مشغول بود و در سن ۸ سالگی توانست اولین کفش نو و در سن ۱۰ سالگی اولین شلوار نو را بپوشد. او در اوایل جوانی برای کار به استانبول رفت و مدتی دست‌فروشی کرد اما بعد به فعالیت در امور آهن‌آلات ساختمانی مشغول شد.

منبع: ساناپرس

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما