نامه تشکر تکان دهنده اسیر صهیونیست از مجاهدان قسام

در نامه یکی از زنان اسیر صهیونیست در غزه به مجاهدان و فرماندهان گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس قبل از آزادی در چارچوب توافق مبادله اسرا آمده که «از صمیم قلب از شما تشکر می‌کنم، به خاطر این رفتار انسانی فراطبیعی که در حق من و دخترم از خود نشان دادید».

نامه تشکر تکان دهنده اسیر صهیونیست از مجاهدان قسام

به گزارش ایسنا، دانیل، اسیر زن صهیونیست یک روز قبل از آزادی نامه‌ای از خود برای فرماندهان گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس بر جای گذاشته که به شرح زیر است:

-به ژنرال‌هایی (فرماندهانی) که در هفته‌های اخیر همراه ما بودند، ظاهرا ما فردا از هم جدا خواهیم شد، اما من از صمیم قلبم از شما متشکرم؛ به خاطر انسانیت فراطبیعی که نسبت به دخترم امیلیا نشان دادید.

-شما برای او همچون پدر و مادر بودید، هر لحظه می‌خواست او را به اتاق خود راه می‌دادید.

-او احساس می‌کرد همه شما دوستان او و نه فقط دوست، بلکه از نزدیکان و بستگان حقیقی او هستید، ممنون ممنون ممنون بخاطر ساعات طولانی که برای او همچون مربی بودید.

-ممنون که در برخورد با او صبور و شکیبا بودید و شیرینی و میوه و هر چیزی که حتی در دسترس نبود، در اختیارش می‌گذاشتید، کودکان نباید در اسارت باشند، اما به لطف شما و افراد خوب دیگری که در این راه با آن‌ها آشنا شدیم، دخترم خود را در غزه یک ملکه می‌دانست.

-در این راه طولانی حتی با یک نفر چه عادی و چه فرمانده برخورد نداشتیم مگر اینکه با دخترم با مهربانی و عطوفت رفتار کرد.

-رفتار خوب شما را با وجود شرایط سختی که در آن بودید و خسارات و تلفات سنگین شما در غزه، همیشه به یاد خواهم داشت.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه اصلاح قیمت‌ها در بازار طلا و سکه طبیعی بود از…

اخبار سلامت

سینما در سینما