خودسوزی سمند در تونل توحید+عکس

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از امدادرسانی به خودرو سمند حادثه‌دیده در تونل توحید تهران خبر داد.

خودسوزی سمند در تونل توحید+عکس

به گزارش اقتصاد100، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اظهار کرد: ساعت 13 و 17 دقیقه ظهر امروز یک مورد آتش‌سوزی در یک دستگاه خودرو سمند در مسیر شمال به جنوب بزرگراه چمران در داخل تونل توحید اعلام شد که بلافاصله 2 ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شد.

وی گفت: آتش‌نشانان در مدت زمان کمتر از 4 دقیقه خود را به محل رساندند و مشاهده کردند که یک دستگاه خودروی سمند از قسمت موتور کاملا شعله‌ور شده و آتش در حال سرایت به اتاق خودرو است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران با بیان اینکه در این حادثه رانند خودرو که آقا بود خوشبختانه از خودرو خارج شده بود، ادامه داد: اطراف حادثه ترافیک سنگینی ایجاد شده بود که سرنشینان خودروهای عبوری سعی کرده بودند با خاموش‌کننده حریق موجود در داخل تونل به خاموش کردن ماشین کمک کنند اما چون تخصص کافی را نداشتند، کاری را از پیش نبرده بودند.

ملکی افزود: آتش‌نشانان سریعاً در محل حاضر شدند و موفق شدند خودرو را خاموش کنند و از سرایت آتش به قسمت‌های دیگر خودرو جلوگیری کنند.

وی در پایان گفت: در این حادثه مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم و محل حادثه بلافاصله تحویل پلیس راهور شد؛ همچنین معبر بازگشایی و به حالت عادی برگشت و در ساعت 13 و 47 عملیات به پایان رسید.
 


پایان پیام/د

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با تخصیص سهمیه بنزین به همه شهروندان بجای تخصیص به هر خودرو موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما