بیش از یک تُن موادمخدر در هرمزگان کشف شد

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران انتظامی، یک تن و ۸۲ کیلوگرم انواع موادمخدر طی ۷۲ ساعت گذشته در این استان کشف و ضبط کردند.

بیش از یک تُن موادمخدر در هرمزگان کشف شد

به گزارش اقتصاد100ح، سردار علی اکبر جاویدان روز چهارشنبه افزود: در راستای اجرای طرح‌ پاک‌سازی و به منظور مبارزه جدی با سوداگران مرگ و پاسخگویی به مطالبات و درخواست‌های مردمی در جهت ارتقای امنیت اجتماعی، با اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل پلیس بر تمامی محورهای مواصلاتی، طرح پاک سازی نقاط آلوده به مدت ۷۲ ساعت در استان اجرا شد.

وی بیان کرد: ماموران انتظامی استان در اجرای این طرح ضمن شناسایی و توقیف ۹ دستگاه خودرو حامل و فعال در قاچاق موادمخدر در مجموع یک تن و ۸۹ کیلوگرم انواع موادمخدر کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی هرمزگان تصریح کرد: در این طرح با تلاش همه‌جانبه صورت گرفته، هفت قاچاقچی موادمخدر و ۱۱ خرده فروش و توزیع کننده مواد شناسایی و ۱۶۳ معتاد متجاهر و بدون مکان دستگیر شدند.

سردار جاویدان یادآورشد: پلیس با به‌کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کند و لازم است عموم شهروندان و مردم استان نیز هرگونه اطلاعات و اخبار در خصوص توزیع کنندگان موادمخدر از طریق سامانه پاسخگوی ۱۲۸ پلیس مبارزه با موادمخدر و تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

پایان پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما