دومین شهید حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) چه کسی بود؟

معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس گفت: ساعاتی پیش برادر بسیجی محمد جهانگیری به علت شدت جراحات وارده علی رغم همه تلاش کادر درمان، به درجه رفیع شهادت نائل آمد. وی متاهل، اهل مرودشت و از مامورین امنیتی حرم مطهر بود که در درگیری با عامل تکفیری تروریستی به دلیل اصابت گلوله مجروح شده بودند.

دومین شهید حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) چه کسی بود؟

به گزارش اقتصاد100، اسماعیل قزل سفلی در گفتگو با فارس در خصوص برنامه تشییع شهدای حادثه شاهچراغ علیه‌السلام گفت: تشییع شهدا روز چهارشنبه ۲۵ مرداد ماه در حرم حضرت احمد بن موسی علیه السلام ساعت ۹ صبح انجام خواهد شد.

وی افزود: همانگونه که در اخبار آمده است متاسفانه ساعاتی پیش برادر بسیجی محمد جهانگیری به علت شدت جراحات وارده علی رغم همه تلاش کادر درمان، به درجه رفیع شهادت نائل آمد. ایشان متاهل اهل مرودشت و از مامورین امنیتی حرم مطهر بودند که در درگیری با عامل تکفیری تروریستی به دلیل اصابت گلوله مجروح شده بودند.

قزل سفلی گفت: در حال هماهنگی با خانواده این شهید عزیز هستیم. که ان شاالله تشییع هر دو شهید را همزمان در حرم داشته باشیم.

وی اعلام کرد: برابر هماهنگی های لازم امکان خاکسپاری شهدا در حرم فراهم شده اما بسته به تایید خانواده شهداست. شهید غلام عباس عباسی ، ۶۹ ساله که از خادمین حرم هم بودند در حرم تدفین خواهد شد و در مورد شهید جهانگیری منتظر نظر خانواده هستیم.

معاون استاندار فارس در مورد اقدامات امنیتی انجام شده تعداد بازداشت شدگان گفت: در مورد تعداد دقیق دستگیرشدگان، از آنجا که باید به یک اتقان دقیق برسیم و آماری داده شود که موجب سردرگمی مردم نشود، ان شاءالله تا ساعات آینده که جمع بندی نهایی در بررسی ها انجام شود رسما اعلام میکنیم. 

سید وحید حسینی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در گفتگو با خبرگزاری فارس اعلام کرد هیچ کدام از مجروحین و مصدومین حادثه در شرایط وخیم به سر نمی برند و حال سایر مجروحین پایدار است.

پایان پیام/خ

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما