دستگیری عاملان درگیری خیابانی در رشت

فرمانده انتظامی شهرستان رشت از دستگیری سه نفر از عاملان درگیری خیابانی با قمه در این شهرستان خبر داد و گفت: در این نزاع یک نفر مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

دستگیری عاملان درگیری خیابانی در رشت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سرهنگ محمود حافظی عصر امروز در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه اقدامات و رفتارهای اراذل و اوباش باعث تشویش اذهان عمومی و القای حس ناامنی در جامعه می‌شود، اظهار کرد: تحت هیچ شرایطی نباید اجازه داد این افراد نظم و امنیت جامعه و آسایش و آرامش مردم را برهم بزنند.

وی با اشاره به تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر درگیری و برهم زدن نظم و امنیت عمومی توسط چند نفر در یکی از خیابان‌های اصلی شهر رشت، گفت: بلافاصله ماموران کلانتری ۲۲ برای بررسی موضوع به محل اعلامی اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت با اشاره به دستگیری متهمان پرونده و معرفی به مراج قضایی افزود: با حضور پلیس در آدرس مکان مورد نظر و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، سه تن به علت برخی اختلافات شخصی با یک نفر درگیر و با قمه او را مجروح کرده‌اند.

این مقام انتظامی از انتقال فرد مصدوم به بیمارستان خبر داد و بیان کرد: متهمان ۲۱، ۲۲ و ۲۵ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

حافظی تأکید کرد که پلیس برای برقراری نظم و امنیت و ایجاد احساس آرامش در بین مردم با افراد شرور به طور قاطع و قانونی برخورد می‌کند.

پایان پیام/۳۳۸۹

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما