آمار کشف حجاب در یزد اعلام شد

دادستان عمومی و انقلاب یزد با تاکید بر اینکه نباید مروج بی‌عفتی در جامعه باشیم، گفت: با مروجان بی‌حجابی در استان برخورد قاطع خواهیم داشت.

آمار کشف حجاب در یزد اعلام شد

به گزارش اقتصاد100 به نقل از مهر، محمدرضا حدادزاده، در نشستی خبری به مناسبت فرا رسیدن هفته قوه قضاییه با اشاره به افزایش برخی جرائم در سطح استان یزد اظهار داشت: در حال حاضر ۳۵۰ سارق در زندان‌های یزد داریم و سال گذشته ۱۲ هزار سرقت در شهر یزد انجام شده است.

وی همچنین با اشاره به اینکه عده ای در تلاش برای ترویج بی حجابی در جامعه هستند، افزود: نباید مروج بی عفتی در جامعه باشیم بر این اساس با مروجان کشف حجاب در جامعه برخورد قاطع خواهیم کرد و تاکنون نیز ۳۷ پرونده در این زمینه تشکیل شده است.

حدادزاده با اشاره به اینکه برخی کشف حجاب را در فضای مجازی تبلیغ می کنند، عنوان کرد: از پیج‌هایی و بلاگرها یا آتلیه هایی که می خواهند در فضای مجازی فعالیت داشته باشند، حمایت خواهیم کرد به شرط اینکه رعایت عفاف و حجاب انجام شود.

تشکیل پرونده ۲ هزار مال باخته شرکت‌های هرمی در یزد

دادستان یزد با اشاره به برخی تخلفاتی که پرونده های متعددی در دستگاه قضایی دارند، افزود: آمار مالباختگان جوان در فضای مجازی در استان یزد بسیار افزایش یافته زیرا برخی از جوانان که سرمایه های کم و بلاتکلیف دارند، به سمت فارکس، رمز ارزها و شرکت های هرمی گرایش پیدا می کنند و گرچه ممکن است دو مورد اول در مقطعی سودآوری داشته باشد اما شرکت های هرمی سرانجام به شکست و از دست دادن سرمایه ختم می شود.

حدادزاده یادآور شد: سال گذشته حداقل ۲ هزار مال باخته شرکت های هرمی در سطح استان داشتیم که سرمایه گذاری آنها منجر به شکست شده بود.

دادستان یزد تاکید کرد: افراد توجه داشته باشند که هر شرکتی یا گروهی در فعالیت خود متقاضی وارد کردن افراد جدید به مجموعه بود، شک نداشته باشید که فعالیت آنها در زمره شرکت های هرمی است.

پلمب ۵۳ بنگاه املاک متخلف در یزد

وی در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به خبرنگار مهر در مورد برنامه دستگاه قضایی برای ساماندهی بنگاه های معاملات ملکی و سرانجام فعالیت های دادستانی و دادگستری در سال گذشته بیان کرد: سال گذشته ۵۳ بنگاه املاک و ۱۸ بنگاه خودرو در استان یزد پلمب شده و اگر همین برخوردها نبود، وضعیت بدتری در سطح استان به ویژه مرکز استان داشتیم.

حدادزاده ادامه داد: اکنون نیز اگر کسی از بنگاه های املاک شکایتی داشته باشد، در مرحله اول تذکر خواهیم داد و در مرحله بعدی اقدام به پلمب خواهیم کرد.

 

وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما