چرا عروسک‌های جنسی خیلی خاص پرطرفدار شد؟

پیشرفت‌های مهندسی سیلیکون ساخت عروسک‌های جنسی بر اساس اندام و چهره ستاره‌ها را امکان‌پذیر کرده است.

چرا عروسک‌های جنسی خیلی خاص پرطرفدار شد؟

به گزارش اقتصاد100، این بازار سیاه که نشان دهنده فروپاشی اخلاقی است با هزینه ای حدود یک هزار دلار برای مدل های سفارشی همراه است.

نیویورک پست در گزارشی که ابعاد تازه ای از تجارت را فاش می کند نوشت : یک شرکت پیشرو در ساخت اسباب‌بازی‌های جنسی ویژه بزرگسالان که مدل‌های سفارشی هم می‌سازد، فاش کرد عروسک‌های جنسی با چهره شاهزاده خانم دایانا، کیت میدلتون و مگان مارکل بالاترین درخواست‌ها از آن‌ها برای تولید عروسک‌های جنسی افراد مشهورند.

اسباب‌بازی‌سازها در شرکت اینفرنو می‌گویند این قبیل درخواست‌ برای مدل‌های جنسی در اندازه واقعی فراوان‌اند اما «سلیقه» و «نجابت» باعث شده است به درخواست‌های مشتریان برای داشتن مدلی شبیه اعضای خانواده سلطنتی انگلستان جواب رد دهند.

بن استرود، مدیرعامل این شرکت، می‌گوید: «ما مدام درخواست‌هایی برای مدل شاهدخت دایانا دریافت می‌کنیم، به‌ویژه پس از آخرین سری سریال تاج، اما هرگز خود را در مظان اتهاماتی مبنی بر بی‌ارزش کردن خاطرات او قرار نمی‌دهیم. اگر انگیزه ما فقط پول بود، عروسک‌های مگان مارکل و کیت میدلتون را می‌ساختیم و از طریق فروش متوجه می‌شدیم که چه کسی محبوب‌ترین است؛ اما من در قلبم یک سلطنت‌طلب‌ام.»

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما