جدیدترین آمار از تعداد مصدومین زلزله خوی - سلماس

مصدومین زلزله خوی_سلماس به ۱۱۸ نفر رسید مصدومین زلزله خوی_سلماس به ۱۱۸ نفر رسید عکس تزیینی است ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان غربی از افزایش مصدومین زلزله خوی_سلماس به ۱۱۸ نفر خبرداد. امیرعباس جعفری در گفت و گو با ایسنا با اشاره به آخرین وضعیت زلزله ۵.۶ ریشتری در شهرستان خوی ‌-سلماس افزود: تا ساعت ۱۲:۳۰ امروز ۴فروردین ماه تعداد ۹۲نفر در شهرستان سلماس به اورژانس مراجعه کردند که ۷۵نفر سرپایی مداوا وترخیص شدند و ۱۷نفرهم در حال درمان هستند (که بخاطر بریدگی وشکستگی دست وپا و..)تحت درمان هستند. وی ادامه داد: در شهرستان خوی نیز ۲۶نفر به مراکز درمانی مراجعه داشتند که ۱۹نفر سرپایی مداوا وترخیص شدند و ۷نفر هم در حال درمان هستند. جعفری اظهار کرد: وضعیت عمومی بستریها خوب است. مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: در شهرستان سلماس ۳روستای سیلاب ،کانیان و مافی کندی تحت تاثیر زلزله قرارگرفته که ۶واحد بیش از ۵۰درصد خسارت دیده و به تعدادی از واحدها خسارتی مابین ۱۰تا۳۰درصد وارد شده که همکاران بنیاد مسکن در حال ارزیابی دقیق هستند. جعفری یاد آور شد: از زمان وقوع زلزله امروز تیم‌های ارزیاب هلال احمر ،اورژانس فرمانداری و بنیاد مسکن به منطقه اعزام شدند و تمامی دستگاههای خدمات رسان وامدادی بحالت آماده باش هستند. انتهای پیام/

جدیدترین آمار از تعداد مصدومین زلزله خوی - سلماس

به گزارش اقتصاد100 به نقل از برنا، امیرعباس جعفری مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان غربی با اشاره به آخرین وضعیت زلزله ۵.۶ ریشتری در شهرستان خوی ‌-سلماس افزود: تا ساعت ۱۲:۳۰ امروز ۴فروردین ماه تعداد ۹۲ نفر در شهرستان سلماس به اورژانس مراجعه کردند که ۷۵ نفر سرپایی مداوا وترخیص شدند و ۱۷ نفرهم در حال درمان هستند (که بخاطر بریدگی و شکستگی  دست و پا و..)تحت درمان هستند. 

وی ادامه داد: در شهرستان خوی نیز ۲۶ نفر به مراکز درمانی مراجعه داشتند که ۱۹ نفر سرپایی مداوا وترخیص شدند و ۷نفر هم در حال درمان هستند.

جعفری اظهار کرد: وضعیت عمومی بستریها خوب است.

 مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: در شهرستان سلماس ۳ روستای سیلاب، کانیان و مافی کندی تحت تاثیر زلزله قرار گرفته که ۶ واحد بیش از ۵۰ درصد خسارت دیده و به تعدادی از واحدها خسارتی مابین ۱۰ تا۳۰ درصد  وارد شده که همکاران بنیاد مسکن در حال ارزیابی دقیق هستند. 

جعفری یاد آور شد: از زمان وقوع زلزله امروز تیم‌های ارزیاب هلال احمر، اورژانس فرمانداری و بنیاد مسکن به منطقه اعزام شدند و تمامی دستگاههای خدمات رسان و امدادی به حالت آماده باش هستند. 

انتهای پیام/ 

 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما