جان باختن ۳ تن در حوادث چهارشنبه‌سوری در تهران

استاندار تهران اعلام کرد که امشب سه تن در پی حوادث مرتبط با چهارشنبه‌سوری در تهران جان باختند.

جان باختن ۳ تن در حوادث چهارشنبه‌سوری در تهران

به گزارش ایسنا، علیرضا فخاری در حاشیه بازدید از ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ درباره وضعیت استان تهران در چهارشنبه‌ سوری گفت: امشب به عنوان یک شب خاطره انگیز برای مردم است چهارشنبه سوری به عنوان یک سنت از گذشته برای ابراز شادی مردم بوده است و پلیس و سایر عوامل برای آنکه مردم در آسایش باشند حضور کافی و کاملی در میدان دارند.

وی ادامه داد: سایر دستگاهها هم در قالب مجموعه قرارگاه تاکتیکی امام علی(ع) حضور دارند تا به موقع نیازهای مردم را تامین کنند و این نقطه اوج همکاری بین دستگاهی است.

استاندار تهران با تاکید بر اینکه شاهد فضای توام با آرامش و وضعیت عادی در تهران هستیم گفت: با حضور نیروهای امدادی و انتظامی تا به امروز سه نفر فوتی در قدس، بهارستان و ملارد گزارش شد و ۵۳ نفر نیز مصدوم شدند.

فخاری در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا از اعضای گروه‌های خرابکارانه اقداماتی انجام داده‌اند یا خیر گفت: دشمنان برای ضربه زدن به ایران همواره فرصت طلبی میکنند تا مقابل مردم بایستند و طبیعی است در هر موضع و مواضعی تهدیداتی را انجام می‌دهند اما بسیاری از توطئه ها خنثی شد و تا به این ساعت یکی از آرام ترین شب های سال را در مقایسه با چهارشنبه سوری سال‌های قبل داشتیم.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما