بازداشت 353 نفر از مخلان نظم در طرح امنیت اجتماعی گچساران

حوادث رکنا: فرمانده انتظامی شهرستان گچساران گفت: ۳۵۳ نفر از مخلان نظم و امنیت با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در یک ماه گذشته در گچساران دستگیر شدند.

بازداشت 353  نفر از مخلان نظم در طرح امنیت اجتماعی گچساران

به گزارش اقتصاد 100، سرهنگ ارسلان خادمیان روز یکشنبه افزود: این طرح به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز با مشارکت یگان‌های انتظامی این شهرستان و با هماهنگی مرجع قضائی در این شهرستان اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح ماموران ۲۷ نفر قاچاقچی، ۲۳ نفر معتاد و چهار نفر از اراذل و اوباش را دستگیر کردند.

خادمیان ادامه داد: همچنین ۲۸ نفر به جرم سرقت و ۲۷۱ نفر به دلیل ارتکاب به جرایم در این طرح دستگیر شدند.

وی با اشاره به اجرای حکم جلب ۳۹۱ نفر در اجرای طرح امنیت اجتماعی گچساران گفت: در این مدت ۱۹۸ دستگاه خودرو و ۱۰ دستگاه موتور سیکلت که برای شهروندان ایجاد مزاحمت کرده بودند نیز توقیف شد.

خادمیان افزود: همچنین با توجه به لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت قوانین و مقررات، از ۴۱ واحد صنفی بازدید که در این زمینه هشت واحد صنفی بدلیل رعایت نکردن موازین قانونی و پروتکل های بهداشتی پلمپ شد.

وی بیان کرد: نداشتن گواهی نامه مدارک شناسایی، کلاه ایمنی، پلاک مخدوش، ایجاد مزاحمت، حرکات نمایشی، ایجاد آلودگی صوتی و شیشه دودی از جمله تخلفاتی است که در صورت ارتکاب از سوی شهروندان وسیله نقلیه آنان توقیف و به پارکینگ منتقل می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

خادمیان اظهار کرد: طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی طبق قانون برای افزایش سطح امنیت و آرامش مردم گچساران در سال ۱۴۰۱ همچنان ادامه دارد.

شهرستان ۱۵۶ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی شما از قیمت خودرو در هفته های پیش‌رو چیست؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما