عزل رئیس بیمارستان بیرجند واقعا قطعی شد/ کشور معطل وزیر بهداشت

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ودرمانی بیرجند با اشاره به اینکه  عزل رییس بیمارستان امام رضا(ع) بیرجند قطعی است گفت: رییس جدید بیمارستان به زودی آغاز بکار خواهد کرد

عزل رئیس بیمارستان بیرجند واقعا قطعی شد/ کشور معطل وزیر بهداشت
به گزارش اقتصاد100، سیدمحمد موسوی میرزائی در بازدید از بیمارستان امام رضا (ع) بیرجند اظهار داشت: عزل رئیس بیمارستان امام رضا (ع) بیرجند به دلیل وضعیت نامطلوب این مرکز درمانی و در سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اتخاذ شده بود.

وی گفت: تغییری در تصمیم اتخاذ شده صورت نگرفته و جایگزین رییس بیمارستان امام رضا (ع) به زودی تعیین شده و آغار بکار خواهد کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در خصوص رایزنی های صورت گرفته برای ابقای رییس بیمارستان مذکور تصریح کرد: در خصوص سلامت مردم با کسی تعارف نداریم و تصمیم به عزل رییس بیمارستان امام رضا(ع) قطعی است و تغییر نکرده است.

وزیر بهداشت دیروز در سفر به خراسان جنوبی وبازدید از بیمارستان امام رضا (ع) گفت: وقتی امروز از بیمارستان امام رضا (ع) بیرجند بازدید کردم و دیدم که انبار دارو فرسوده و در حال تخریب است این دیگر قابل حل از مرکز نیست؛ از همین رو رئیس بیمارستان امام رضا را عزل کردم.

انتهای پیام/250

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما