دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کمد دیواری

فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری کلاهبردار میلیاردی متواری که در داخل کمد دیواری مخفیگاهش  در شهرستان سوادکوه مخفی شده بود، خبرداد.

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کمد دیواری

به گزارش اقتصاد100، سردار حسن مفخمی، فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی مراجعه احدی از شهروندان شهر زیراب و ارائه شکایت مبنی بر اینکه فردی به بهانه ساخت و ساز ساختمان از وی مبلغ بیش از ۱۰ میلیارد ریال دریافت کرد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتطامی مازندران افزود: مأموران کلانتری ۱۳ زیراب شهرستان سوادکوه با هماهنگی قضائی و در یک عملیات غافلگیرانه، متهم را که بیش از ۱۴ سال از شهرستان ورامین متواری بوده در داخل کمد دیواری دستگیر  مخفیگاهش کردند.

مفخمی تصریح کرد: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد متهم که یک کلاهبردار حرفه‌ای و سابقه دار و دارای ۳۰پرونده قضائی و متهم بوده و در تحقیقات پلیسی به بزه ارتکابی خود و ۳۰ پرونده دیگر کلاهبرداری در استان ها دیگر اعتراف کرد.

مفخمی با اشاره به اینکه متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، خاطرنشان کرد: شهروندان مراقب باشند در صورتی که از آنان به بهانه ساخت‌وساز کلاهبرداری شده برای طرح شکایت به پلیس شهرستان سوادکوه مراجعه کنند.    

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی شما از قیمت خودرو در هفته های پیش‌رو چیست؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما