فوری؛ آخرین آمار شهدای حادثه تروریستی کرمان / چرا تعداد شهدای حادثۀ تروریستی کرمان تغییر کرد؟

رئیس اورژانس کرمان اعلام کرد: براساس آخرین آمار تاکنون ۸۴ نفر در حادثۀ تروریستی کرمان شهید و ۲۸۴ نفر نیز مجروح شدند.

فوری؛ آخرین آمار شهدای  حادثه تروریستی کرمان /  چرا تعداد شهدای حادثۀ تروریستی کرمان تغییر کرد؟

 جعفر میعادفر، رئیس سازمان اورژانس کشور درباره تغییر آمار شهدای حادثه کرمان گفت: در این گونه حوادث که جان‌باختگان نزدیک به محل حادثه آسیب زیادی می‌بینند، پیکرهایی که قطعه‌قطعه شده‌اند معمولا در یک کاور جمع‌آوری می‌شود و در آمارهای اولیه هریک از کاورها را پیکر یک نفر تلقی می‌کنند اما در بررسی‌های پزشکی قانونی مشخص می‌شود که چندین کاور مربوط به بخش‌هایی از پیکر چند نفری است که جان‌باختن آن‌ها ثبت شده و مربوط به فرد جدیدی نیست. 

 وی گفت: براساس آخرین آمار تاکنون ۸۴ نفر در حادثۀ تروریستی کرمان شهید و ۲۸۴ نفر نیز مجروح شدند.

وحیدی: مشکل امنیتی نداریم

وزیر کشور نیز درباره وضعیت امنیتی کرمان گفت: دستگاه های امنیتی، انتظامی و اطلاعاتی کاملا بر موضوع اشراف دارند و مشکل امنیتی نداریم و وضع استان کاملا آرام و عادی است ضمن آن‌که ماجرا در حال تجزیه، تحلیل و بررسی است.

آ احمد وحیدی صبح امروز ۱۴ دی ماه در حاشیه عیادت از مجروحان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان در بیمارستان شهید باهنر ضمن تشکر از اقدامات سریع و خوب کادر درمانی آمار شهدای این حادثه را مطابق آمار رئیس اورژانس دانست و اظهار کرد: طبق آمار پزشکی قانونی تاکنون، ۸۴ نفر در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان، به شهادت رسیده اند.

وی با بیان این مطلب که ۲۸۴ نفر در این واقعه مصدوم شده اند، ادامه داد: تعدادی از مجروحان در بخش های ICU بستری هستند و حال عمومی آنها مناسب نیست و ممکن است در ساعات یا روزهای اینده تعداد شهدای این حادثه افزایش یابد. گفتنی است تعدادی از مجروحان سرپایی مداوا و ترخیص شده و در حال حاضر ۲۲۰ نفر در بیمارستان های شهر کرمان بستری هستند.

 چرا تعداد شهدای حادثۀ تروریستی کرمان تغییر کرد؟

رئیس سازمان اورژانس: در این گونه حوادث که جان‌باختگان نزدیک به محل حادثه آسیب زیادی می‌بینند، پیکرهایی که قطعه‌قطعه شده‌اند معمولا در یک کاور جمع‌آوری می‌شود و در آمارهای اولیه هریک از کاورها را پیکر یک نفر تلقی می‌کنند اما در بررسی‌های پزشکی قانونی مشخص می‌شود که چندین کاور مربوط به بخش‌هایی از پیکر چند نفری است که جان‌باختن آن‌ها ثبت شده و مربوط به فرد جدیدی نیست.

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما