اختصاصی اقتصاد 100/رئیس کمیسیون قضایی مجلس

ورود قوه قضاییه به مشکل آلودگی هوا مشکل گشاست

اقتصاد 100-رئیس کمیسیون قضایی مجلس در خصوص ورود قوه قضاییه به بحران الودگی هوا گفت:قوه قضاییه نه تنها در بحث آلودگی هوا بلکه در هر مساله ای ورود پیدا کرده، چنانچه تخلفی وجود داشته با آن مقابله کرده است لذا در بحث آلودگی هوا نیز موثر خواهد بود.

ورود قوه قضاییه به مشکل آلودگی هوا مشکل گشاست

موسی غضنفر آبادی نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی افزود: قواعد و قوانینی مصوب و موجود است، بنابراین  قوه قضاییه باید پیگیر، نقص ها ،کاستی ها،کم کاری ها و مسامحه هایی صورت گرفته باشد و حداقل نتیجه  بررسی موضوع  این است که دلیل ،راه حل ها و کم کاری صورت گرفته بیان شود.

وی در مورد عدم اجرای قانون هوای پاک از سوی دستگاههای مربوطه و متهم شدن مسببین امر تصریح کرد:اگرفرد یا دستگاهی اجرای قانون در توانش بوده و آنرا اجرا نکرده حتما باید تحت تعقیب قرار بگیرد اما اگر اجرای قانون از حیطه قدرتش خارج بوده بحث دیگری است.

رئیس کمیسیون قضایی مجلس یازدهم در پاسخ به اینکه ورود قوه قضاییه به بحث آلودگی هوا می تواند تعامل یا مناقشه به دنبال داشته باشد گفت:‌منعی برای تعامل وجود ندارد هرجا نقصی موجود باشد قوه قضاییه ورود پیدا می کند و این منافاتی با تعامل با دولت ندارد.

وی در پاسخ به اینکه ورود قوه قضاییه می تواند بحران الودگی هوا را حل کند خاطر نشان کرد: نه فقط در بحث آلودگی هوا بلکه در هر مساله ای که قوه قضاییه ورود پیدا کرده اگر تخلفی مشاهده شده جلوی آن گرفته شده و حتما در بحث آلودگی هوا این قوه موثر خواهد بود.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما