مدت خدمت سربازی تغییر نکرد

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: با توجه به ابلاغ اخیر کاهش مدت خدمت از سوی ستاد کل نیروهای مسلح، مدت خدمت دوره ضرورت تغییر دیگری نخواهد داشت.

مدت خدمت سربازی تغییر نکرد

به گزارش اقتصاد100، مهرداد پناهپوریان، معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در گفت‌وگو با فارس در اصفهان اظهار داشت: نحوه تعیین مدت خدمت دوره ضرورت در قوانین موجود تعیین تکلیف شده است و برابر ماده ۴ قانون خدمت وظیفه عمومی در صورتی که مشمولان، مازاد و یا کمتر از تعداد مورد نیاز باشند، ستاد کل نیروهای مسلح نسب به پیشنهاد کاهش یا افزایش مدت خدمت دوره ضرورت اقدام می‌کند.

وی با بیان اینکه با توجه به کاهش ۳ ماهه مدت خدمت دوره ضرورت که اخیرا بر این اساس ابلاغ شده است، افزود:  هیچ تغییری در قوانین و مقررات خدمت وظیفه عمومی از قبیل معافیت جدید یا کاهش مدت خدمت  در دستور کار نیست.

پناهپوریان خاطرنشان کرد: تنها مرجع رسمی اطلاع‌رسانی پیرامون مقررات خدمت سربازی، سازمان وظیفه عمومی فراجا بوده و از کلیه جوانان تقاضا می‌شود ضمن عدم توجه به گمانه‌زنی‌ها و شایعات طرح شده از جانب افراد غیرمسؤول در این حوزه برابر اطلاع‌رسانی رسمی از مراجع ذی صلاح نسبت به برنامه‌ریزی برای آینده خود و مشارکت در امر تامین امنیت میهن عزیزمان اقدام کنند.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

اگر پول داشته باشید سرمایه گذاری در کدامیک را ترجیح می دهید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه اصلاح قیمت‌ها در بازار طلا و سکه طبیعی بود از…

اخبار سلامت

سینما در سینما