اختصاصی اقتصاد 100 / نماینده ساری:

عدالت آموزشی نداریم / گلایه مجلسی ها همزمان با آغاز کار مدارس

اقتصاد 100 - نماینده مردم ساری در مجلس یازدهم گفت:متاسفانه با وجود تلاش ها و تغییرات صورت گرفته در حوزه آموزش و پرورش، عدالت آموزشی مطابق شان نظام مقدس جمهوری اجرایی نمی شود.

عدالت آموزشی نداریم / گلایه مجلسی ها همزمان با آغاز کار مدارس

منصورعلی زارعی عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با اشاره به شروع سال تحصیلی درکشور اقتصاد 100 افزود: شروع سال تحصیلی اهمیت بسیاری برای خانواده ها دارد اما به دلیل آماده نبودن زیر ساخت ها هنوز تفاوت های تحصیلی به دلیل وجود مدارس دولتی و غیر دولتی دیده می شود.

وی با بیان اینکه امکانات مدارس دولتی در بسیاری از مناطق محروم پاسخگوی نیاز دانش آموزان نیست تصریح کرد: همه مردم امکان دسترسی به آموزش و کلاس های متعدد غیر دولتی را ندارند لذا در مجلس پیشنهاد شده تا سال 1406و تا زمان فراهم شدن امکانات مساوی ولازم در کشور ، تاثیر معدل در کنکور بطور قطعی محاسبه نشود.

نماینده مردم ساری در مورد گرانی لوازم تحریر درنزدیکی سال تحصیلی که می تواند صدمات آموزشی به همراه داشته باشد گفت:‌طبقات ضیف جامعه که تحت پوشش سازمان های حمایتی نیستند شرایط سختی دارند اما برای کسانی که تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند شرایطی مهیا شده است.

وی افزود:در برخی مناطق خیرین حضور دارند ومشکلات قابل حل است اما انتظار می رود که دولت امکانات اولیه را برای ثبت نام وتهیه تجهیزات آموزشی فراهم کند.

عضو مجمع نمایندگان استان مازندران با بیان اینکه وجود مدارس غیر دولتی باعث شده  عدالت آموزشی از بین برود تصریح کرد:امکانات آموزشی طبق قانون اساسی باید برای همه فراهم باشد وقطعا آموزش و پرورش سهمی مهمی در این بخش دارد.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما