توقیف ۱۰۲۲ دستگاه خودروی شوتی/ دستگیری ۱۶۴۳ قاچاقچی

اقتصاد ۱۰۰-رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از اجرای ششمین مرحله طرح سراسری مبارزه قاچاق کالا و ارز با اولویت جمع‌آوری و توقیف خودروهای شوتی خبر داد.

توقیف ۱۰۲۲ دستگاه خودروی شوتی/ دستگیری ۱۶۴۳ قاچاقچی
سردار حسین رحیمی؛ رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره به اجرای ششمین مرحله طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت جمع‌آوری و توقیف خودروهای شوتی در کشور اظهار کرد: خودروهای شوتی علاوه بر اینکه در حوزه قاچاق مشکلاتی را برای کشور به همراه دارند در حوزه ترافیکی و شدآمدی نیز مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد می‌کنند و با اقدامات مجرمانه‌شان جان خود و دیگران را به خطر می‌اندازند.

وی گفت: این طرح با محوریت پلیس‌های امنیت اقتصادی سراسر کشور در مبادی ورودی و خروجی، محل‌های دپو، محورهای مواصلاتی و ... به مدت 72 ساعت به مرحله اجرا در آمد.

رحیمی با اشاره به اینکه در این طرح از ظرفیت رده‌های انتظامی و مرزبانی بهره‌گیری و استفاده شد، افزود: در اجرای این طرح در مجموع 828 میلیارد تومان انواع کالای قاچاق ممنوعه، مجاز، مشروط، سوخت، دخانی، گمرکی و... کشف شد.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد: خودروی شوتی عمداً شهید آراسته را زیر گرفت

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به توقیف 1022 دستگاه انواع خودروی شوتی ، خاطرنشان کرد: در این طرح یک‌هزار و 643 نفر دستگیر و تحویل مرجع قضایی شدند.

سردار رحیمی عنوان کرد: طرح‌های مختلف پلیس امنیت اقتصادی با اقتدار پیگیری و انجام خواهد شد و همانگونه که اعلام کردیم سال سختی را برای قاچاقچیان و آنان که برای مطامع و منافع خود به دنبال برهم زدن امنیت اقتصادی جامعه هستند را رقم خواهیم زد.

انتهای پیام/

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با تخصیص سهمیه بنزین به همه شهروندان بجای تخصیص به هر خودرو موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما