آزادی ۲۵ نفر محکوم مالی با یک وصیت‌نامه

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: بر اساس وصیت‌نامه خیر اردبیلی ۲۵ نفر محکوم مالی غیر عمد از زندان‌های استان اردبیل آزاد شدند.

آزادی ۲۵ نفر محکوم مالی با یک وصیت‌نامه

به گزارش اقتصاد100 به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اردبیل، حجت‌الاسلام حسین کثیرلو اظهار کرد: همزمان با ایام عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش مطابق با وصیت نامه یک خیر اردبیلی، وصی خیر مرحوم با مراجعه به ستاد دیه استان و طرح موضوع وصیت مبنی بر آزادی تعدادی از زندانیان محکومان مالی جرایم غیر عمد و مستحق، پس از بررسی‌های صورت گرفته از سوی ستاد دیه استان و شناسایی زندانیان نیازمند، تعداد ۲۵ نفر از محکومان مالی نیازمند از زندان‌های استان آزاد شدند.

وی با تمجید از این اقدام خیر اردبیلی افزود: حس انسان دوستی و کمک به همنوع عملی بسیار پسندیده و ارزشمند است که در آموزه‌های دینی نیز بسیار بر آن توصیه شده است.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل با قدردانی از خیرین استان اردبیل گفت: باید دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی بیش از پیش در ترویج و گسترش این فرهنگ در بین جامعه اهتمام ورزند و از ظرفیت‌های موجود به ویژه رسانه ملی، نشریات و فضای مجازی و نیز ائمه جمعه و جماعات بهره کافی را ببرند.

حجت‌الاسلام کثیرلو همچنین ضرورت کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد را در قالب کمک‌های مردمی و مشارکت گروه‌های اجتماعی یادآور شد و بیان کرد: امیدواریم این حرکت‌ها زمینه و بستری را فراهم کند تا گروه‌های مختلف در جامعه بتوانند با احساس مسئولیت به وظیفه خطیر خود عمل کرده و به نوعی همدلی، وحدت و همگرایی را بیش از گذشته شاهد باشیم.

پایان پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه اصلاح قیمت‌ها در بازار طلا و سکه طبیعی بود از…

اخبار سلامت

سینما در سینما