برنامه ریزی شهردار تهران برای بی حجاب ها

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت:در ایام تعطیلات دو جلسه مفصل با شهردار تهران در زمینه حجاب داشتیم و پافشاری داریم در حوزه حجاب بیشتر کار کنیم.

برنامه ریزی شهردار تهران برای بی حجاب ها

به گزارش اقتصاد100 به نقل از فارس، محمد امین توکلی زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در یکصد و سی و هفتمین جلسه شورای شهر تهران با بیان اینکه زیرساخت چالش‌های سال گذشته عمدتاً در حوزه فرهنگی و اجتماعی بود گفت: این جنگ سایبری و فرهنگی و اجتماعی بود که رخ داد و به اهدافش دست پیدا نکرد. جبهه متحد انقلاب اسلامی کاملاً توانایی خود در تهران را ثابت کرد.

وی ادامه داد: جریان فرهنگی امروز در شهرداری تهران هم مبتکر است هم مشارکت و حمایت می‌کند و اگر قرار باشد اتفاق بزرگی در تهران رخ دهد شهرداری تهران باید در آن نقش داشته باشد.

توکلی زاده با اشاره به موضوع حجاب گفت: در ایام تعطیلات نوروز دو جلسه مفصل با شهردار تهران و زیرمجموعه‌ها برای حجاب برگزار شد و پافشاری داریم که در حوزه حجاب بیشتر کار کنیم تا کم کاری ها جبران شود.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری با اشاره به اقدامات شهرداری تهران در نوروز گفت: بسته بهار ایران در تهران از ماه رجب آغاز و به عید نوروز و ماه رمضان رسید.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری با بیان اینکه ۱۰۰ گروه هنری در افتتاحیه برنامه نوروزی شهرداری تهران حضور داشتند گفت: این برنامه از میدان ولی عصر تا بلوار کشاورز برگزار شد و در آن   کاروان اقوام، کاروان سلامت و سایر کاروان‌ها وجود داشت.

وی ادامه داد: همچنین برنامه‌های نوروزی در مبادی ورودی شهر، فرودگاه و راه آهن و پایانه‌ها نیز برگزار شد.

توکلی زاده با بیان اینکه برنامه‌های عیدانه در بوستان‌های تهران اجرایی شد،گفت: برنامه‌های نوروزی هر قومیت در بوستان‌ها  و همچنین ۲۰ بازی ورزش و تفریح توسط سازمان ورزش در دهکده‌های ورزشی برگزار شد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری گفت: در بوستان‌های مناطق ۲۲ گانه جشن‌های نوروزی مطابق با دستورالعمل‌ها برگزار شدند.

وی درباره آغاز جشنواره آرمان گفت: جشنواره‌های مدیریت شهری مدت‌ها بود که تعطیل شده بودند اما در همین رابطه جشنواره آرمان در حسینه جماران برگزار شد.

توکلی زاده گفت: افتتاحیه مسابقات قرآنی آرمان در موزه ملی قرآن کار خود را آغاز کرد و تا دهه کرامت این مسابقات ادامه خواهد داشت.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری گفت: ۸۰۰ اجرا توسط گروه‌های موسیقی اقوام و ۳۶۰ غرفه نمایشگاهی برگزار شد و مجموعاً ۱ میلیون نفر از خدمات برنامه‌های دهکده بهار ایران استفاده کردند.

 توکلی زاده با بیان اینکه ۱۵ ایستگاه برای اسکان‌های نوروزی ایجاد شده بود گفت: اتوبوس دو طبقه گردشگری تنها ۱ عدد در تهران وجود دارد و ۸۰۰ نفر از آن  و ۳۵ هزار نفر از تورهای پیاده روی ما استفاده کردند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری گفت: ۲۶۰ نوروز خوانی در مناطق مختلف برگزار شد و مجموعأ  حوزه گردشگری امسال ۳۰ درصد افزایش داشته است و ۳ میلیون نفر از تهران بازدید کردند.

وی گفت: در ۸۴ بوستان امکان برگزاری نماز جماعت در روز ۱۳ فروردین انجام گرفت و۲۲ مفسر قرآنی در مناطق ما مستقر شدند و مسابقات قرآن هم برای کارمندان هم برای شهروندان برگزار شد. همچنین قرار شد در ۱۲۳ ناحیه سفره افطار ساده را برگزار کنیم و به دنبال این هستیم تا ۳۵ هزار نفر را بر سر سفره افطار بنشانیم.

وبگردی

ارسال نظر

 
  • علی ارسالی در

    یک مسلمان پیدا شود در راستای عدالت اقتصاد و بی بند باری اقتصادی جلسه بگذارد کار کند . چرا ولنگ واری صنعتی اقتصادی و اختلاس بی عدالتی فساد قوه قضائیه رسیدگی نمی خواهد . مشکل حجاب و بی بند بارب محصول فساد بی بندباری اقتصادی و فضولی غیر متخصصها در خوزهای تخصصی است و قتی قیمت بازار لندن شاخص پایه های اقتصاد یایران را تعیین میکند یک ادم فهمیده تو این مملکت نیست که این را بفهمد این نوع کار روال تیشه به پایه هی اقتصاد صنعت است واگر نیست پس کشور مثل گله بی چوپان رها است

  • علی ارسالی در

    تا زمانی که بورس تعطیل و منهدم نشود و شاخص قیمت بر اساس فوب و بورس لندن باشد یعنی مملکت حرج مرج است اینها یعنی دزدی و کلاه برداری از ملت و نفهم دانستن مردم ایران است و توجیه های ابکی درپیتی فایده ای ندارد .الذین کالذین روز به روز بدتر از این

  • ناشناس ارسالی در

    ترک حجاب - حرام شرعی و سیاسی هست-
    مباحث همتراز با حجاب هم وجود دارند که همه با هم باید مورد رسیدگی قرار بگیرند.امیدواریم این مباحث ختم بخیر شود و مورد استفاده و سوئ استفاده قرار نگیرد

نظرسنجی

با تخصیص سهمیه بنزین به همه شهروندان بجای تخصیص به هر خودرو موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما