پیش بینی برهنگی در جامعه

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: باید با ساختارشکنی‌ها در حوزه حجاب برخورد قاطع صورت گیرد وگرنه با رفتارهای منفعلانه، مشاهده رفتارهای زننده و ساختارشکنانه دیگری نیز خواهیم بود.

پیش بینی برهنگی در جامعه

به گزارش اقتصاد100، بیژن نوباوه‌وطن نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با فارس با اشاره به ساختارشکنی‌ها در حوزه حجاب گفت: باید با ساختارشکنی‌ها در حوزه حجاب و کشف حجاب توسط عده‌ای از افراد در سطح جامع برخورد قاطع صورت گیرد.

وی افزود: اگر ما شاهد برخورد قاطعانه با کشف حجاب نباشیم و بخواهیم رفتار منفعلانه‌ای را در این رابطه در پیش گیریم قطعاً ساختارشکنان در این حوزه پارا فراتر خواهند نهاد و ما شاهد برهنگی بیشتر و ساختارشکنی بیشتر از سوی این افراد خواهیم بود.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: موضوع رعایت حجاب هم یک موضوع شرعی است و هم یک مسئله قانونی و ما برای موضوع حجاب رعایت آن در سطح جامعه قوانین کافی داریم. متاسفانه مشاهده کوتاهی‌های زیادی در اجرای قوانین در حوزه حجاب هستیم که باید با ترک فعل‌ها در این حوزه نیز برخورد قانونی صورت گیرد.

نوباوه ادامه داد: ۳۲ است که به طور مستقیم در حوزه عفاف و حجاب مسئولیت دارند که طبق بررسی‌های انجام شده در کمیسیون فرهنگی مجلس در حوزه عفاف و حجاب اکثر قریب به اتفاق این دستگاه‌ها در انجام وظایف خود در این حوزه کوتاهی داشته‌اند و مسئولیت خود را به طور صحیح و کامل انجام نداده‌اند.

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس همچنین گفت: ما هم باید با ساختار شکنی‌ها و کشف حجاب‌ها برخورد قاطعی داشته باشیم و هم با ترک فعل ها و کسانی که قانون را در این حوزه اجرا نکرده اند قاطعانه برخورد کنیم.

نوباوه خاطرنشان کرد: برخورد ما با ساختارشکنان و بدحجابی‌ها باید هوشمندانه باشد و فردی که مرتکب این خطا می‌شود بداند که مجموعه نظام را رصد می‌کند و رفتار او از چشم نظام پنهان نیست و حاکمیت نسبت به رفتار او بی‌تفاوت نمی‌ماند.

به گزارش فارس، هزاران نفر از مخاطبان این خبرگزاری با ثبت پویشی در سامانه «فارس‌من» از مسئولان قوای مقننه، مجریه و قضاییه خواسته‌اند با توجه به فراخوان‌های دشمنان انقلاب اسلامی و ضدانقلاب درباره کشف حجاب و تبدیل شدن برخی افراد به پیاده نظام این جریانات، کشف حجاب به عنوان یک جرم امنیتی لحاظ و ضمن اعلام به عموم مردم، برخورد قاطعی با این نوع جرم‌انگاری صورت گیرد.

وبگردی

ارسال نظر

 
.
باز