احساس امنیت گردشگران برنامه اصلی پلیس در تعطیلات نوروز است

اقتصاد 100 - معاون عملیات فرماندهی انتظامی گیلان با تاکید بر رعایت نکات ایمنی توسط مسافران نوروزی گفت: احساس امنیت گردشگران از برنامه‌های اصلی پلیس و ستاد خدمات سفر گیلان در ایام تعطیلات است.

احساس امنیت گردشگران برنامه اصلی پلیس در تعطیلات نوروز است

سرهنگ محمد نمازی بعد از ظهر پنجشنبه در جریان بازدید از جاده‌های منتهی به غرب استان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازدید و پایش هوایی و ترافیکی از مسیرهای منتهی به مناطق غرب استان گیلان با هدف بررسی شرایط عبور و مرور و تردد مسافران نوروزی انجام شد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی گیلان با بیان اینکه در این پایش و بازدید هوایی بر فعالیت‌های گردشگری دریایی نظارت شد، افزود: بازدید و پایش هوایی برون شهری فراجا از سمت رشت و مسیرهای ترافیکی گیلان به ویژه غرب استان انجام شد.

وی تصریح‌کرد: هم اکنون وضعیت خوبی از لحاظ ترافیکی در مسیرهای منتهی به مناطق گردشگر پذیر گیلان وجود دارد و پلیس نیز در سفرهای نوروزی در کنار مردم و گردشگران است تا هموطنان سفر خوب و خوش و ایمنی داشته باشند.

سرهنگ نمازی بر رعایت نکات ایمنی توسط مسافران نوروزی تاکید کرد و گفت: احساس امنیت و آرامش گردشگران نوروزی از برنامه‌های اصلی پلیس و ستاد خدمات سفر گیلان در ایام تعطیلات نوروزی است.

منبع : مهر

وبگردی

ارسال نظر

 
.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران خاطرنشان ساخت به دلیل رکود شدید و نبود تقاضا از ابتدای سال واحدهای تولیدی و توزیعی دچار…

اخبار سلامت

سینما در سینما