دستگیری عوامل مسمومیت دختران دانش آموز

اقتصاد ۱۰۰ - بنا با گفته سخنگوی فراجا با پیگیری و ای صورت گرفته امنیتی و پنج نفر به جرم مسموم کردن دانش آموزان دختر در مدارس کشور دستگیر شدند.

دستگیری عوامل مسمومیت دختران دانش آموز

 گزارش رکنا، ‌سردار سعید منتظرالمهدی دراین‌باره گفت: پی مسمومیت تعدادی از دانش آموزان مدارس طی روزهای اخیر در سطح استان فارس، شناسایی و دستگیری عاملان این موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت. تحقیقات فنی و اطلاعاتی پیرامون این موضوع ادامه داشت تا اینکه ماموران اطلاعات فرماندهی انتظامی شهرستان لارستان با همکاری ماموران اطلاعات سپاه 5 نفر را در این خصوص شناسایی و دستگیر کردند. ‌‌

سخنگوی فراجا با بیان اینکه افراد دستگیر شده 5نفر شامل 2 مرد ۵۰ و ۲۲ ساله و 3 زن هستند، گفت:‌یکی از زنان دستگیر شده یک دانش آموز مردودی ۲۱ ساله بود. این افراد به صورت تیمی اقدامات خود را انجام داده بودند و طی روزهای اخیر با پرتاب گاز نیتروژن به داخل 7 مدرسه در شهرستان لارستان باعث مسمومیت ۵۳ نفر از دانش آموزان شده بودند.

بر اساس اعلام پایگاه خبری پلیس، منتظرالمهدی با بیان اینکه 3 زن دستگیر شده پس از انجام اقدامات خرابکارانه از محیط فیلمبرداری و به شبکه‌های معاند از جمله ایران اینترنشنال ارسال کرده‌ بودند، گفت: متهمان در تحقیقات انگیزه خود از این اقدامات را ایجاد جو بدبینی نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همچنین ایجاد فضای ناامنی در مدارس اعلام کردند.

به گفته سخنگوی فراجا تحقیقات تکمیلی از متهمان دستگیر شده در این پرونده همچنان از سوی پلیس ادامه دارد.

منبع : رکنا

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما