تمدید ۳ ساله با قیمتی مناسب / ۲۶۰ هزار دلار ناقابل !

اقتصاد 100- شب گذشته على فتح الله زاده مدیر عامل باشگاه استقلال اعلام کرد مدیر برنامه‌هاى یامگا ٢٦٠ هزار دلار از این باشگاه طلبکار است در حالى که قرارداد خود این بازیکن ٣٠٠ هزار دلار است.

تمدید ۳ ساله با قیمتی مناسب / ۲۶۰ هزار دلار ناقابل !

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، این در حالى است که قرارداد هافبک فرانسوی باشگاه استقلال در ابتدای فصل جاری به مدت سه سال تمدید شد و دریافتی ایجنت یا مدیر برنامه‌های این بازیکن نیز در قرارداد جدید در ازاى قراردادى سه ساله مبلغ 260 هزار دلار است.

یامگا یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان فصل گذشته و فصل جاری استقلال و از موفق‌ترین گل‌زنان خارجی تاریخ این باشگاه بوده که نسبت به تمدید قراردادش در ابتدای فصل اقدام شد.

قرارداد یامگا در ابتدای فصل جاری با مبلغی در حدود 1/5 میلیون دلار تمدید شد همان‌طور که قرارداد سیلوا مدافع برزیلی استقلال هم به مدت دو سال تمدید شد و آبی‌ها توانستند هر دو بازیکن خارجی با کیفیت فصل گذشته را حفظ کنند.

بر این اساس مجموع سهم ایجنت یا مدیر برنامه‌های یامگا در قرارداد سه ساله تمدید شده به ارزش 1/5 میلیون دلار در حدود 260 هزار دلار است که کمتر از 20% مجمع مبلغ این قرارداد به شمار می‌رود و در طول سه فصل در چند قسط بر اساس توافق صورت گرفته پرداخت خواهد شد.

آنچه مسلم است یامگا با توجه به کیفیت فنی و شرایط سنی، یکی از سرمایه‌های ارزشمند استقلال محسوب می‌شود که در پایان همین فصل می‌تواند پیشنهاداتی از کشورهای عربی دریافت کند و منبع مناسبی برای کسب درآمد این باشگاه باشد در حالی که قرارداد این فصل هافبک فرانسوی در حدود 450 هزار دلار است، اما در قیاس با سایر بازیکنان خارجی شاغل در لیگ که برخی از آن‌ها مبالغی بیش از یک میلیون دلار هم دریافت کرده‌اند به نظر می‌رسد یامگا با مبلغ مناسبی قرارداد خودش را با باشگاه استقلال تمدید کرده است.

انتهای پیام/

منبع : خبرگزاری دانشجو

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه اصلاح قیمت‌ها در بازار طلا و سکه طبیعی بود از…

اخبار سلامت

سینما در سینما