سوارکار میلیاردری که درآمدش از ایلان ماسک، رونالدو و کیم کارداشیان بیشتر است! + عکس

اقتصاد 100- برنده پرسودترین مسابقه اسب‌سواری که در عربستان برگزار می‌شود، بیش از خیلی از ثروتمندترین افراد جهان، مانند کریستیانو رونالدو، کیم کارداشیان و ایلان ماسک درآمد خواهد داشت: بیش از ۷۰۰۰۰ پوند در هر ثانیه.

سوارکار میلیاردری که درآمدش از ایلان ماسک، رونالدو و کیم کارداشیان بیشتر است! + عکس

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، فرانکی دتوری، که اخیراً تصمیم گرفته که بازنشستگی خود را به تعویق بیاندازد، دومین گزینه محتمل برای بالا بردن جام ۱۶٫۷ میلیون پوندی عربستان است.

پیروزی در مسابقه ۱m۱f ارزش هنگفت ۸٫۲ میلیون پوندی دارد. که برای زیر دو دقیقه کار رقم بدی نیست. تحقیقات MyBettingSites نشان داده است که برنده بیش از ۷ میلیون پوند در دقیقه یا ۷۴۵۴۵ پوند در هر ثانیه درآمد خواهد داشت. این باعث می‌شود که آنها در یک بازه زمانی از برخی از ثروتمندترین افراد جهان جلوتر باشند.

سوارکاری

برای مقایسه بهتر است بدانید که رونالدو در بازی برای النصر ۳۳۳۶ پوند در یک دقیقه و ۵٫۶۰ پوند در هر ثانیه به جیب می‌زند. ایلان ماسک که برای عنوان ثروتمندترین مرد جهان با برنارد آرنو، غول دنیای مد، مبارزه می‌کند، ۳۰۰۰۰ پوند در دقیقه یا ۵۰۰ پوند در ثانیه درآمد دارد. تام بردی یکی از پردرآمدترین بازیکنان NFL در سال گذشته بود و ۶۹٫۳ میلیون پوند درآمد داشت که معادل ۱۳۲ پوند در دقیقه و ۲٫۲۰ پوند در ثانیه است، یعنی بسیار کمتر از برنده جام عربستان.

بازیگر مشهور هالیوودی، تام کروز در سال ۲۰۲۳ حدود ۸۳ میلیون پوند به دست آورد که در صورت تقسیم، باز هم کمتر از اسب برنده جام عربستان است. حقوق کروز معادل ۱۵۹۷ پوند در دقیقه یا ۲٫۶۳ پوند در ثانیه است.

حتی کیم کارداشیان، ملکه شبکه‌های اجتماعی نیز نمی‌تواند با قدرت مالی جام عربستان رقابت کند و  ۱۰۴ پوند در دقیقه و ۱٫۷۶ پوند در هر ثانیه درآمد دارد.

 

منبع : the sun

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به توجه به لایحه افزایش یک روز به تعطیلات هفتگی ، با کدام گزینه موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما