چه کسی جایگزین نکونام خواهد بود؟

اقتصاد 100- مدیران باشگاه فولاد خوزستان بعد از حذف تیم‌شان از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، به‌دنبال انتخاب جانشین جواد نکونام هستند و به‌نظر می‌رسد عمر سرمربیگری موقت حمیدرضا رجبی در تیم فولاد بیش از یک بازی نخواهد بود و او بعد از نمایش قابل‌قبول شاگردانش در مقابل الهلال عربستان، دیگر احتمالاً سکان‌دار فولادی‌ها نخواهد بود. در حوالی باشگاه فولاد مربیان مختلفی نام‌شان به گوش می‌رسد که شنیده‌ها حکایت از آن دارد که در لیست مدیران باشگاه قرار گرفته‌اند و هم گزینه داخلی و هم گزینه خارجی مدنظر فولادی‌ها است.

چه کسی جایگزین نکونام خواهد بود؟

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، دراگان اسکوچیچ سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران که در فوتبال خوزستان، تجربه موفقی را داشته و در تیم‌های صنعت‌نفت آبادان و فولاد روزهای نسبتاً خوبی را گذراند، یکی از سرشناس‌ترین گزینه‌های مدنظر مدیران باشگاه فولاد خوزستان است و آن‌ها بعد از پذیرش استعفای نکونام، با اسکوچیچ وارد مذاکره شدند تا بلکه بتوانند نظر مساعد سرمربی کروات را برای حضور دوباره در اهواز و پذیرش هدایت فولاد جلب کنند.

سرمربی پیشین تیم ملی بعد از آنکه توانست یوزهای ایرانی را به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برساند و در حسرت حضور در جام جهانی ماند و جای خود را به کارلوس کی‌روش داد، باوجود طرح پیشنهادات مختلف فعلاً سکان هدایت هیچ تیمی را نپذیرفته و سعی داشته تا به دور از عرصه مربیگری کار خود را دنبال کند و نزدیک به ۶ ماه است که اسکوچیچ به عنوان سرمربی فعالیت نمی‌کند.

اسکوچیچ بعد از دریافت پیشنهاد مدیران باشگاه فولاد، به آن‌ها اعلام کرده که به واسطه اتفاقات و حواشی چند ماه گذشته و برکناری جنجالی‌اش از هدایت تیم ملی، فعلاً علاقه‌ای به حضور در فوتبال ایران ندارد و نمی‌خواهد در نقش جانشین جواد نکونام در تیم فولاد خوزستان کارش را آغاز کند و به عنوان سرمربی مجدداً در تیم فولاد فعالیت داشته باشد.

دراگان اسکوچیچ در دوره حضورش در تیم فولاد خوزستان، در ۶۹ بازی سکان‌دار قرمزپوشان اهوازی بود که توانست در ۲۷ بازی به پیروزی برسد و ۱۸ تساوی و ۲۴ باخت در ۲ فصل حضور او در تیم فولاد در لیگ برتر و جام حذفی در کارنامه‌اش به‌چشم می‌خورد اما به نظر می‌رسد اسکوچیچ فعلا تصمیمی برای ۳رقمی کردن شمار حضورش روی نیمکت فولاد خوزستان ندارد و پاسخ منفی او به پیشنهاد فولادی‌ها باعث شده تا مدیران باشگاه به سراغ دیگر گزینه‌ها بروند.

اسکوچیچ البته در تیم‌های ملی ایران و تیم صنعت‌نفت آبادان کارنامه‌ای به مراتب بهتر از فولاد خوزستان از خود به‌جای گذاشته و به‌نظر می‌رسد که قصد ندارد تا کارنامه خود را دستخوش تغییر کند. او در کسوت سرمربی تیم ملی، در ۱۸ بازی، ۱۵ برد به‌دست آورد و با یک تساوی و ۲ شکست از سمتش کنار رفت. در دوره حضورش در آبادان هم، سرمربی کروات در ۱۹ بازی همراه صنعت‌نفت نتایج خیره‌کننده‌ای به‌دست آورد و توانست ۱۰ پیروزی و ۶ تساوی همراه زردپوشان آبادانی تجربه کند و فقط ۳ باخت در کارنامه او در تیم صنعت‌نفت آبادان به‌چشم می‌خورد.

انتهای پیام/

 

منبع : فوتبال ۳۶۰

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : سرمایه‌گذاران اکنون مشتاقانه منتظر داده‌های شاخص قیمت هزینه‌های مصرف شخصی ایالات‌متحده هستند…

اخبار سلامت

سینما در سینما

باز