۳۶ قصابی قزوینی نقره داغ می شوند

۳۶ قصابی متخلف در قزوین شناسایی و برای آن‌ها پرونده تشکیل شد.

۳۶ قصابی قزوینی نقره داغ می شوند

به گزارش اقتصاد100 به نقل از باشگاه خبرنگاران، عطایی سرپرست جهاد کشاورزی قزوین از تشدید بازرسی و نظارت‌ها در زمینه دام سبک خبر داد و گفت: طی ماه جاری ۱۶۰ بازرسی از قصابی‌های استان انجام شد که در این رابطه برای ۳۶ واحد پرونده تعزیراتی تشکیل شد.

عطایی اظهار کرد: در حوزه گوشت مرغ اطلاعات دقیقی داریم، چرخه تولید مرغ از جوجه ریزی تا تامین نهاده، تولید مرغ، ورود و مصرف مرغ در بازار تحت کنترل و رصد همکاران ما قرار دارد.

سرپرست جهاد کشاورزی استان قزوین ادامه داد: میزان جوجه ریزی در استان نشان می‌دهد که در هفته‌های بعد با افزایش قیمت موقت مواجه خواهیم شد، اما پیش بینی ما این است که با توجه به رونق بازار در پایان سال، در ایام ماه مبارک رمضان و نوروز با مشکل خاصی در حوزه تامین و قیمت مرغ روبرو نخواهیم شد.

وی با بیان اینکه ذخایر استراتژیک ما در گوشت وضعیت خوبی دارد، گفت: در زمینه گوشت قرمز در تامین دام سنگین زنده در استان مشکلی نداریم و از دی ماه با روند افزایش تولید روبرو بوده و حتی در حال صادر کردن به استان‌های دیگر نیز هستیم.

عطایی بیان داشت:، اما در زمینه دام سبک به دلیل آزادسازی یارانه‌ها در اردیبهشت ماه، افزایش قیمت نهاده ها، خشکسالی و نبود مرتع مشکل داریم، چرا که دامدار‌ها نسبت به کشتار دام خود در ماه‌های گذشته اقدام کرده اند.

وی از قاچاق دام سبک در ماه‌های اخیر توسط سودجویان استان‌های همجوار و ضرورت برخورد با این پدیده خبر داد و گفت: در اوایل ماه جاری با دستور استاندار قیمت دام سبک تعیین و ابلاغ و بازرسی‌ها در این زمینه نیز تشدید شد.

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : رشد قیمت طلا در بازارهای جهانی و داخلی سکه را در نوسان نگه داشته و چشم‌ها را به تحولات بازار…

اخبار سلامت

سینما در سینما