عاشقانه‌های بازیکن‌ پرسپولیس و همسرش به مناسبت ولنتاین! / همیشه با همیم عشقم!

اقتصاد 100- همسر بازیکن پرسپولیس به مناسبت روز عشق در صفحه اینستاگرامش عکس دو نفره‌ای را با سرخ‌پوش پایتخت منتشر کرد.

عاشقانه‌های بازیکن‌ پرسپولیس و همسرش به مناسبت ولنتاین! / همیشه با همیم عشقم!

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، لئاندرو پریرا بازیکن اهل برزیل به تازگی به پرسپولیس پیوسته و در بازی مقابل هوادار دقایقی را برای سرخپوشان به میدان رفت.

او همچنین امروز در بازی تدارکاتی مقابل ویستا توربین موفق شد دو گل برای تیم گل محمدی به ثمر برساند و به نظر می رسد در بازی های بعدی یحیی زمان بیشتری به این مهاجم بدهد.

به مناسبت روز عشاق (ولنتاین) همسر این بازیکن تصویری از خودش و پریرا در هوای برفی تهران منتشر کرد و نوشت: «شما هر روز بیشتر در مورد عشق و زندگی به من می آموزید و من از خدا و شما به خاطر این فرصت و هر چیزی که تاکنون تجربه کرده ایم بسیار سپاسگزارم. من می گویم "از قبل" زیرا هنوز ۳ سال می گذرد، اما به نظر می رسد که ما یک عمر تجربیات را با هم زندگی می کنیم. و بدانید که هیچ پولی در دنیا برای آن پرداخت نمی شود. از این به بعد چیزی که من می خواهم این است که همچنان تواضع داشته باشیم و با هم از زندگی درس بگیریم. باشد که ما برنامه های خود را با برنامه های خدا هماهنگ و تا تحقق آنها استقامت کنیم. دوستت دارم و همیشه با تو هستم. همانطور که همیشه می گوییم "همیشه با هم". همینطور خواهد بود. تو و من»

پریرا

منبع : خبر ورزشی

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما