کی‌روش مشاور تاج شد!

اقتصاد 100- گفته می‌شود مهدی تاج برای انتخاب سرمربی داخلی تیم ملی با کارلوس کی‌روش مشورت کرده و پیشنهاد سرمربی جدید تیم ملی قطر به فدراسیون فوتبال جواد نکونام بود.

کی‌روش مشاور تاج شد!

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، بعد از پایان جام جهانی ۲۰۲۲، هم وزیر ورزش از کارلوس کی‌روش حمایت کرد و هم مهدی تاج... پیش بینی‌ها بر این بود که قرارداد این مربی از سوی فدراسیون فوتبال تمدید شود اما به خاطر برخی از اتفاقات حاشیه ای در جام جهانی این مربی پایگاه اجتماعی خود را از دست داده بود و در نهایت فدراسیون فوتبال و کارلوس کی‌روش به این نتیجه رسیدند که این قرارداد ادامه پیدا نکند.

گفته می‌شود مهدی تاج برای انتخاب سرمربی داخلی تیم ملی با کارلوس کی‌روش مشورت کرده و پیشنهاد سرمربی جدید تیم ملی قطر به فدراسیون فوتبال جواد نکونام بود. همان مربی‌ای که قرار بود پیش از جام جهانی دستیار کارلوس کی‌روش شود. اما جواد نکونام به خاطر تیم فولاد این پیشنهاد را قبول نکرد.

مهدی تاج بعد از حضور دوباره در فدراسیون فوتبال گفته بود کارلوس کی‌روش تیم ملی را در جام جهانی هدایت خواهد کرد و بعد از جام جهانی، کی‌روش مدیر فنی می‌شود و جواد نکونام سرمربی تیم ملی.

حالا باید منتظر ماند و دید که آیا مهدی تاج این ایده خود را عملی خواهد کرد یا خیر.

انتهای پیام/

منبع : خبر ورزشی

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه اصلاح قیمت‌ها در بازار طلا و سکه طبیعی بود از…

اخبار سلامت

سینما در سینما