۲۲ ساله‌ای که یک میلیارد پوند می‌ارزد!

اقتصاد 100- ایجنت ارلینگ هالند اعتراف کرده است که نمی‌تواند به بارسلونا نه بگوید. در حالی که او نقل و انتقالات 1 میلیارد پوندی منچستر سیتی به لالیگا را مطرح می‌کند.

۲۲ ساله‌ای که یک میلیارد پوند می‌ارزد!

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، این بازیکن 22 ساله نروژی از زمان ورودش به منچسترسیتی از بوروسیا دورتموند در تابستان گذشته، لیگ برتر را در طوفان فرو برده است. او در حال حاضر توانسته در 27 بازی، 31 گل برای سیتیزنز به ثمر برساند و یکی از مهاجم‌ترین مهاجمان روی کره زمین شود.

 

شوک به ستارگان فوتبال

هالند و تعدادی دیگر از دوستان با استعدادش در ماه می 2022 زمانی که سوپر ایجنت‌شان مینو رایولا در سن 54 سالگی درگذشت، تکان خوردند. اما قبل از مرگ این ایتالیایی، او از متحد نزدیکش، وکیل برزیلی، خواسته بود که کنترل تجارت او را به دست بگیرد. اکنون رافائلا پیمنتا تنها کسی است که از منافع هالند و باقی ستارگان فوتبال مراقبت می‌کند. پیمنتا برای 18 سال دست راست رایولا بود و یک چرخ دنده حیاتی در امور او به حساب می‌آمد.

پیمنتا

این زن کارش را بلد است

پیمنتا این هفته با نشریه اسپانیایی AS به بحث در مورد آینده‌ی داغ هالند نشست. او در این مصاحبه به رفتن به لالیگا اشاره نکرد و رابطه‌ی خوب خودش و رایولا با بارسلونا و رئیسش خوان لاپورتا را برجسته کرد.

پیمنتا در مصاحبه‌اش گفت که ارزش انتقال هالند با بسیاری از جنبه‌های اضافی از جمله طرفداران، محتوای دیجیتال، بدنامی و حامیان مالی، بالاتر از یک میلیارد پوند است.

این وکیل برزیلی اضافه کرد: می‌دانم که هیچ‌کس قرار نیست برای یک بازیکن 700 میلیون بپردازد، اما من معتقد هستم ارزشی که ارلینگ هنگام ورود به یک باشگاه اضافه می‌کند حداقل 1000 میلیون پوند است.

انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما